توجه به استحکام بناهای آموزشی در قزوین جدی گرفته گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش قزوین که در استانداری برگزار گردید اظهارداشت: کمبود فضای آموزشی در استان باید با یک برنامه ریزی مدون و استفاده از مشارکت خیرین و بخش خصوصی و نیز فرهنگیانی که در حوزه آموزش غیر انتفاعی ورود نموده اند رفع گردد.

توجه به استحکام بناهای آموزشی در قزوین جدی گرفته گردد

وی اضافه نمود: در گزارش ها تعیین شده در کنار این کمبود در بعضی مناطق استان فضاهای آموزشی غیر قابل استفاده داریم که باید این مراکز شناسایی شده و در اختیار متقاضیان ایجاد مدارس غیر انتفاعی قرار گیرد.

زاهدی توضیح داد: با همکاری اداره راه و شهرسازی و شهرداری می توان اراضی موجود در مناطقی که کمبود مدرسه دارند را در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار داد تا از ظرفیت این افراد برای کمک به تحصیل دانش آموزان استفاده گردد.

وی یادآورشد: اولویت واگذاری اراضی با کاربری آموزشی باید به موسسان مراکز غیر دولتی آموزشی باشد و در کنار آن برای ایجاد مدارس جدید هم به استحکام بنا توجه گردد.

استاندار توجه به مقاوم سازی ساختمانهای آموزشی را مهم دانست و افزود: باید مدارس موجود مورد ارزیابی قرار گیرد تا از استحکام لازم برخوردار باشد سپس برای ایجاد واحدهای جدید هم به نوساز بودن آنها توجه جدی داشت.

در این نشست توسط استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان از دانش آموزان دختر هنرستان ورزشی معمارپور که در مسابقات کشوری دانش آموزی در رشته بسکتبال سه نفره به قهرمانی رسیده بودند تجلیل شد.

فاطمه آقازادگان، فائزه ایزدی، سارا الله کمک، مبینا مشهدی به عنوان بازیکن و مینا شریفی مربی و فرزانه کاشی پزان سرپرست تیم در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 159

به "توجه به استحکام بناهای آموزشی در قزوین جدی گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به استحکام بناهای آموزشی در قزوین جدی گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید