توخل: کاوانی باید بپذیرد که عملکردش خوب نیست و باید بیشتر کار کند، همه چیز بر وفق مراد ایکاردی است

به گزارش مجله رویای کره ای، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به مهاجم اروگوئه ای تیمش بابت عملکرد ضعیفش مقابل برست هشدار داد و از عملکرد همتای آرژانتینی او تمجید کرد.

توخل: کاوانی باید بپذیرد که عملکردش خوب نیست و باید بیشتر کار کند، همه چیز بر وفق مراد ایکاردی است

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل برست در هفته سیزدهم لوشامپیونه نگاهی متفاوت به عملکرد دو مهاجم تیمش داشت. یکی از این دو نفر ادینسون کاوانی بود که به دلیل مصدومیت مدت طولانی خانه نشین بود و برای اولین بار از سوم شهریور یه میدان رفت اما هیچ تأثیر خاصی بر بازی نگذاشت. به همین دلیل او در دقیقه 80 تعویض شد و جای خود را به مائورو ایکاردی داد، کسی که 5 دقیقه پس از ورودش به میدان گل رجحان پاریسی ها را زد تا آنها اولین تیم در این فصل از لوشامپیونه باشند که در خانه برست پیروز به کسب پیروزی می شوند.

توخل پس از این بازی به کانال پلاس گفت: بازی کردن در اینجا برای یک مهاجم کار آسانی نیست. بازی کاوانی هنوز ریتم ندارد. او باید این از پس این رقابت داخلی (با دیگر مهاجمان تیم) برآید. این هم بخشی از وظیفه اوست. همواره کار برای مهاجمان سخت است، چون پست آنها بسیار حساس است. با این حال ما چاره ای نداریم جز اینکه این شرایط را بپذیریم و سخت تمرین کنیم. گاهی اوقات شما در شرایطی قرار می گیرید که احساس خوبی دارید. کمی شانس هم چاشنی کار می گردد تا همه چیز بی عیب و نقص پیش برود. مائورو اکنون در چنین وضعیتی واقع شده است.

پاری سن ژرمن اگرچه بازی را برد اما بهترین عملکردش را ارائه نکرد، البته توخل برای این بازی 6 تغییر نسبت به ترکیب تیمی که هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بروژ رفت، ایجاد کرد. با این حال سرمربی آلمانی PSG، از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: من واقعاً این پیروزی را دوست داشتم. تغییرات فراوانی در تیم ما ایجاد شده بود و بازیکنانی به میدان رفته بودند که هنوز بازی شان ریتم ندارد و خودشان هم کمبود اعتماد به نفس دارند، مانند لاوین کورزاوا، کاوانی، دراکسلر. این تغییرات لازم بود که تیم سرحال بماند.

وی اعلام نمود: در نیمه اول کار برای ما سخت بود چون جهت ورزش باد مخالف حرکت بازیکنان ما بود. موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم اما به دلیل اشتباهات فنی آنها را از دست دادیم. در نیمه دوم کنترل بازی آسان تر شد اما یک موقعیت گلزنی به حریف دادیم و آنها هم به گل رسیدند، البته ما به این گل واکنش خوبی نشان دادیم و من احساس می کنم که تیم مان باور داشت می تواند این کار را انجام دهد. حق مان بود که بازی را ببریم. ما اولین تیمی هستیم که در این فصل در خانه برست پیروز می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 578

به "توخل: کاوانی باید بپذیرد که عملکردش خوب نیست و باید بیشتر کار کند، همه چیز بر وفق مراد ایکاردی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: کاوانی باید بپذیرد که عملکردش خوب نیست و باید بیشتر کار کند، همه چیز بر وفق مراد ایکاردی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید