حمید سجادی: شرکت نکردن در جشن قهرمانی استقلال؟ مشغله کاری داشتم

به گزارش مجله رویای کره ای، وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور نداشتن در جشن قهرمانی تیم استقلال حرف زد.

حمید سجادی: شرکت نکردن در جشن قهرمانی استقلال؟ مشغله کاری داشتم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید رضا سجادی وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ان شاءالله باید در این چند ماه منتهی به مسابقات جام جهانی کنار تیم ملی باشیم، چرا که همه دوست داریم که کیفیت عملکرد تیم ملی فوتبال نسبت به گذشته متفاوت باشد.

او با بیان اینکه باید از ظرفیت وزارت امور خارجه برای تیم ملی استفاده کنیم، اضافه نمود: از آقایان امیر عبداللهیان و خطیب زاده و معاونین وزیر امور خارجه بسیار تشکر می کنم که واقعاً پیگیر کارها هستند.

وزیر ورزش و امور جوانان در رابطه با برنامه تدارکاتی تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون دو مکاتبه انجام داده است و منتظر پاسخ فدراسیون کانادا هستیم.

سجادی در پاسخ به این پرسش که در اردوی قطر چه بازی تدارکاتی برای تیم ملی هماهنگ شده است؟، گفت: هنوز گزارشی درباره بازی به من داده نشده است. هفته آینده ماموریتی دارم و در قطر هستم که یک فرصت مناسبی است که به خاطر جام جهانی کارهای لازم برای تیم ملی فوتبال انجام گردد و بتوانیم هماهنگی لازم برای ملاقات تدارکاتی انجام دهیم.

وی در مورد عدم حضورش در جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال گفت: به علت مشغله امکان حضور فراهم نشد ولی نبودن من نشانه زاویه داشتن نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2105

به "حمید سجادی: شرکت نکردن در جشن قهرمانی استقلال؟ مشغله کاری داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید سجادی: شرکت نکردن در جشن قهرمانی استقلال؟ مشغله کاری داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید