خبرنگاران تیم والیبال شهرداری در یک قدمی تحقق آرزوی والیبال دوستان ارومیه ای

به گزارش مجله رویای کره ای، ارومیه- خبرنگاران- تیم والیبال شهرداری ارومیه در سومین فینال تاریخ والیبال این شهر، این فرصت را دارد که اولین قهرمانی تاریخ این شهر را در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران و همچنین لیگ برتر کسب کند.

خبرنگاران تیم والیبال شهرداری در یک قدمی تحقق آرزوی والیبال دوستان ارومیه ای

به گزارش خبرنگاران، شهرداری ارومیه بعد از 31 بازی به فینال لیگ برتر رسید و از امروز، جمعه قرار است در 2 یا سه دیدار به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان دیگر فینالیست امسال برود.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی جمعه و یکشنبه برگزار و برخلاف دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، در بازی دوم تکلیف تیم های راه یافته به فینال مشخص شد.

شهرداری ارومیه در 2 دیدار نزدیک و نفس گیر، لبنیات مقابل هراز آمل که با هدایت بهروز عطایی به این مرحله رسیده بود، پیروز شد و فولاد سیرجان ایرانیان برخلاف انتظار با 2 برد سه بر صفر فولاد سپاهان اصفهان را شکست داد و به فینال رسید.

ارومیه پیش از این 2 بار دیگر به فینال لیگ برتر صعود کرده ولی هر 2 بار با شکست از دست یابی به جام قهرمانی بازمانده است.

اولین بار در لیگ سال 84-1383 با نام پگاه بعد از صدرنشینی در مرحله گروهی، در مراحل حذفی پتروشیمی بندرامام و برق تهران را شکست داد و به فینال رسید و در نهایت با 2 باخت سه بر صفر و سه بر یک به صنام نایب قهرمان شد و سپس بعد از 10 سال در لیگ برتر 94-1393 با نام شهرداری ارومیه باز هم در مرحله گروهی صدرنشین و در مراحل حذفی جواهری گنبد و میزان خراسان را شکست داد و راهی فینال شد و در در بازی پایانی مقابل پیکان در تک بازی جنجالی و پرحاشیه 3 بر 2 باخت و نایب قهرمان شد.

امسال ولی شهرداری ارومیه با یک تیم کم نوسان در مرحله گروهی نایب قهرمان شد و سپس در پلی آف در پنج بازی سخت با کسب 4 برد 3 بر 2 برابر شهرداری گنبد و لبنیات هراز آمل به فینال رسید که البته این اتفاق این بار با مربی غیر بومی رخ داد.

شهرداری ارومیه که تیم داری خود را از سال 1390 آغاز کرده است، طی 9 سال در دهه 90 شمسی، به یک عنوان نایب قهرمانی و چهار عنوان سومی دست یافته و اکنون این شانس را دارد تا ضرب المثل تا سه نشه بازی نشه را با قهرمانی در والیبال اثبات کند و با کسب این عنوان به نهمین تیم پرافتخار کشور تبدیل شود.

اکنون باید تا روز یکشنبه منتظر ماند و دید آیا ارومیه به نخستین قهرمانی خود در تاریخ بیست و چهار ساله لیگ برتر با احتساب لیگ نیمه تمام سال گذشته و مجموعا در تاریخ سی و چهار دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران دست خواهدیافت.

گفتنی است، جدای از قهرمان شدن شهرداری ارومیه یا فولاد سیرجان ایرانیان، 2 شهر ارومیه یا سیرجان، پنجمین شهر کشور بعد از تهران، قزوین، آمل و ورامین خواهندبود که جام قهرمانی مسابقات والیبال قهرمانی کشور را دریافت خواهندکرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1558

به "خبرنگاران تیم والیبال شهرداری در یک قدمی تحقق آرزوی والیبال دوستان ارومیه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم والیبال شهرداری در یک قدمی تحقق آرزوی والیبال دوستان ارومیه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید