تور اروپا ارزان: خدمات کلود مایکروسافت زیر ذره بین ضدانحصار اتحادیه اروپا

به گزارش مجله رویای کره ای، رگولاتورهای ضدانحصار اتحادیه اروپا از رقبای مایکروسافت و مشتریان این شرکت درباره خدمات کلود آن سؤالاتی نموده اند.

تور اروپا ارزان: خدمات کلود مایکروسافت زیر ذره بین ضدانحصار اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، تحقیقات از مایکروسافت در خصوص خدمات کلود این شرکت می تواند منجر به تحقیقات رسمی از آن و آنالیز مجدد شرایط فعالیت این شرکت نرم افزاری ایالات متحده در اروپا منجر گردد.

کمیسیون اروپا در دهه گذشته مایکروسافت را به علت نقض قوانین ضد انحصار اتحادیه اروپا و رعایت نکردن دستورهای خود برای توقف اقدامات ضدرقابتی، مجموعا 1.6 میلیارد یورو (1.8 میلیارد دلار) جریمه نموده بود.

این شرکت پس از شکایت های موسسات نرم افزاری آلمانی و فرانسوی در خصوص رویه های انحصارطلبانه مایکروسافت برای ارائه خدمات کلود، دوباره مورد پیگرد اتحادیه اروپا نهاده شد.

کمیسیون اروپا مدعی است اطلاعاتی دارد مبنی بر اینکه مایکروسافت از موقعیت غالب خود در بعضی بازارهای نرم افزاری برای به حاشیه راندن رقبا در زمینه ارائه خدمات کلود استفاده نموده است.

مقامات اروپایی این موضوع را آنالیز می نمایند که آیا شرکت ها به سیستم های عامل و برنامه های بهره وری مایکروسافت برای تکمیل زیرساخت های ابری خودشان برای رقابت مؤثر با آن احتیاج دارند یا خیر.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2068

به "تور اروپا ارزان: خدمات کلود مایکروسافت زیر ذره بین ضدانحصار اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: خدمات کلود مایکروسافت زیر ذره بین ضدانحصار اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید