خوشحالیم فرنگی کاران اعزامی به ایتالیا کرونا نگرفتند

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه با بیان این مطلب اضافه کرد: اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا در کشورمان باید زودتر انجام می شد.

خوشحالیم فرنگی کاران اعزامی به ایتالیا کرونا نگرفتند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر از راه دور کشتی گیرانمان را راهنمایی می کنیم و واقعا نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. البته من کشتی گیران را تشویق می کنم و می گویم همه چیز خوب خواهد شد و فقط باید به توصیه های اخیر عمل کنیم.

کوگیاشویلی اضافه کرد: اکنون مهمترین چیز این است که ویروس کرونا متوقف گردد و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود. همه دنیا باید با همفکری هم دارویی را بسازند تا خطر ابتلا به ویروس کرونا از بین برود.

دارنده پنج مدال طلا، یک برنز دنیا و برنز المپیک در انتها گفت: آنچه در اروپا اتفاق می افتد این است که هر روز صدها نفر می میرند و این وحشتناک است. ما چندی قبل در رقابت های قهرمانی اروپا که در شهر رم کشور ایتالیا برگزار گردید شرکت کردیم و بسیار خوب شد هیچیک از ما و کشتی گیران خارجی آلوده این ویروس نشدند. ما به موقع ایتالیا را ترک کردیم و گویا بعد از آن همه چیز آغاز شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 941

به "خوشحالیم فرنگی کاران اعزامی به ایتالیا کرونا نگرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالیم فرنگی کاران اعزامی به ایتالیا کرونا نگرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید