روایت علیزاده از غیرت میرزازاده و کشتی گرفتن دادمرز بعد از بازگشت از بیمارستان

به گزارش مجله رویای کره ای، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید می گوید که در مجموع از نایب قهرمانی دنیا راضی است، امین میرزازاده با دو پای مصدوم غیرت نموده و دادمرز هم در بدترین شرایط بدنی روی تشک رفته است.

روایت علیزاده از غیرت میرزازاده و کشتی گرفتن دادمرز بعد از بازگشت از بیمارستان

فرشاد علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد نایب قهرمانی تیمش در مسابقات جهانی بلگراد گفت: این نایب قهرمانی ما داستان داشت، سه نفر از بچه ها پیش از اعزام مریض شدند، خودم در اردو تند تند به اتاق های شان سر می زدم، سرما خورده بودند و من هم شدیدا سرما خوردم. در صربستان هم هوا سرد بود، وقتی به آنجا رسیدیم پویا دادمرز آنقدر حالش بد بود که حتی تصمیم گرفتیم اصلا کشتی نگیرد. بدنش کلا عفونت نموده بود و او را به بیمارستان بردیم.

وی ادامه داد: حال بچه هایی که سرما خورده بودند خیلی بد شد. جواد رضایی که اصلا اردوی آخر نتوانست تمرین کند. امیر عبدی هم همین شرایط را داشت، سرماخوردگی شدید تعدادی از بچه ها اذیت مان کرد با این وجود آنجا همه تمام کوشش مان را کردیم که بتوانیم برترین نتیجه را بگیریم.

علیزاده با اشاره به سطح بالای مسابقات امیدهای جهان توضیح داد: از نظر قرعه هم بد آوردیم. در هر 10 وزن با سخت ترین قرعه ها روبرو شدیم، البته من به این اعتقاد ندارم که خیلی روی قرعه حساب کنیم و کشتی گیری که می خواهد اول گردد باید همه حریفان خوبش را ببرد ولی به هرشکل حتی در یک وزن هم قرعه خوب نداشتیم. تیم ها همه مجهز آمده بودند، تیم ملی روسیه کادرفنی 10-12 نفره ای داشت که حتی سرمربی تیم ملی بزرگسالان شان هم به آنها یاری می کرد که بتوانند قهرمان شوند. روس ها تیم خوبی داشتند، البته ما هم تیم خوبی بودیم. دو سه تا کشتی گیر جوان داشتیم، که بی تجربه بودند مثل امیر عبدی یا مرتضی الغوثی که با بی تجربگی باختند. تعدادی از کشتی گیرانی که در المپیک حضور داشتند اینجا کشتی گرفته و بعضی از آنها هم باختند. ما نهایت کوشش مان را کردیم که خداراشکر تیم دوم شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در مورد اینکه آیا کشتی گیری بوده که کمتر یا فراتر از انتظارش کشتی گرفته باشد؟، گفت: من از ناصر علیزاده که برنز گرفت بیشتر از این توقع داشتم چون به تجربه لازم رسیده بود. از علیرضا نجاتی هم توقع بیشتر بود اما در کشتی اش با ابولادزه نایب قهرمان جهان، داوری مشکل داشت. ابولادزه مقابل نجاتی کم آورده بود، سرش خونریزی داشت. برای آنکه نفس بگیرد و استراحت کند، مانع از بانداژ سرش می شد تا خونریزی کشتی را قطع کند. حق علیرضا در این مبارزه ضایع شد. ابولادزه درنهایت 50 ثانیه از کشتی مانده بود اجازه داد سرش را بانداژ نمایند و در این استراحت های پزشکی کلی توانست نفس بگیرد. علیرضا سر بود.

قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه گفته می گردد امیدها در خاک ضعیف عمل نموده اند، گفت: ما سه اردو بیشتر نداشتیم، بچه ها از نظر آمادگی مسئله ای نداشتند. همان اردوی اول امین کاویانی نژاد به علت سرماخوردگی نتوانست تمرین کند و ما به علت بیماری بچه ها واقعا نتوانستیم آنطور که باید و شاید روی تیم و ضعف ها کار کنیم. در مجموع من راضی بودم در عین حال که می دانم ضعف هایی وجود دارد. ما حتی یک پزشک کنار خود نداشتیم، پویا دادمرز بدنش عفونت نموده بود و او را قبل از مسابقه به بیمارستان بردیم. سطح مسابقات هم خیلی بالا بود، مطمئنا باید در آینده با برنامه ریزی بهتری کار را دنبال کنیم.

وی در پایان در مورد طلایی شدن امین میرزازاده در امیدهای جهان تاکید نمود: امین قبل از مسابقه مچ پایش آسیب دیدگی شدید داشت و در کشتی با روسیه آن یکی مچ پایش هم آسیب دید و با دو مچ پای آسیب دیده، غیرت کرد، با سخت ترین قرعه ممکن همه حریفانش را برد و مدال طلا گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1919

به "روایت علیزاده از غیرت میرزازاده و کشتی گرفتن دادمرز بعد از بازگشت از بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت علیزاده از غیرت میرزازاده و کشتی گرفتن دادمرز بعد از بازگشت از بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید