خوش رنگ ترین خودرو های 2022

به گزارش مجله رویای کره ای، یکی از مسائل اساسی و عادت بد مردم جهان، به خصوص ایران، این است که اعتقادی به خودرو های رنگی ندارند، یعنی بیشتر مردم در پی این هستند تا خودرو هایی با رنگ های سفید، مشکی، نقره ای و… که جزو رنگ های مرسوم محسوب می شوند خریداری نمایند تا در زمان فروش آن ها به مشکل برنخورند.

خوش رنگ ترین خودرو های 2022

اخیراً سایت کارباز (CARBUZZ) مطلبی در خصوص خودرو های خوش رنگ سال 2022 منتشر نموده است که در بین آن ها رنگ های سفید، مشکی و نقره ای وجود ندارد و فقط خودرو هایی با رنگ های خاص در میان آن ها دیده می گردد.

یکی از مسائل اساسی و عادت بد مردم جهان، به خصوص ایران، این است که اعتقادی به خودرو های رنگی ندارند، یعنی بیشتر مردم در پی این هستند تا خودرو هایی با رنگ های سفید، مشکی، نقره ای و… که جزو رنگ های مرسوم محسوب می شوند خریداری نمایند تا در زمان فروش آن ها به مشکل برنخورند.

این تمایل به خریدن خودرو های سفید، مشکی و… موجب شده است در سطح شهر همه خودرو ها تنوع رنگ خاصی نداشته باشند.

یکی دیگر از مسائل کسانی که خودرو های رنگ خاص می خرند این است که در صورت تصادف، نقاش های خودرو به خوبی نمی توانند رنگ مورد نظر را درست نمایند و رنگ بخش های مختلف بدنه بیشتر این خودرو ها پس تصادف تیره و روشن می شد و ظاهر خودرو را زشت می کرد. اما این روز ها نقاش های خودرو بسیار حرفه ای تر شده اند و می توانند رنگ های خاص را نیز به خوبی دربیاورند.

در ادامه برند هایی که محصولات آن ها با رنگ ها خاص و زیبا در بازار جهانی قابل خرید هستند آمده است.

آلفا رومئو (Alfa Romeo)

از آن جایی که، شرکت آلفا چند وقتی است محصول تازهی به بازار آمریکا معرفی ننموده است، خبر هایی به گوش می رسد که قرار است آلفا توناله یا تونِیل (Tonale) را با چند رنگ بسیار خاص و زیبا به بازار آمریکا معرفی کند، اما جدا از رنگ هایی که قرار است سال جاری معرفی شوند، اوکرا (Ocra)، که همان رنگ اخرایی است و به نوعی شبیه به رنگ عسلی، ورده مونترال (Verde Montreal)، که نوعی از رنگ سبز است، روسو (Rosso)، که نوعی قرمز محسوب می گردد، و آبی میسانو (Misano Blue) از رنگ های معروف و خاص آلفا هستند.

ب ام و (BMW)

دیلرشیپ ها (Dealerships) و نمایندگی های ب ام و بیشتراً پر از خودرو های سیاه، سفید و نقره ای هستند، اما خودرو های سری ام (M Series) این کمپانی خودرو هایی با رنگ های خاص دارد که می تواند نظر خریداران را به خود جلب کند.

خودرو های سری ام در رنگ های Laguna Seca که نوعی آبی بسیار خاص است، زرد سائوپائولویی، ورده و سبز یشمی یخی در بازار بودند، اما در سال 2022 رنگ های Thundernight، که نوعی بنفش است، آبی میسانو و قرمز تورنتو نیز به رنگ های تازه قابل سفارش این کمپانی اضافه شدند.

کادیلاک (Cadillac)

کادیلاک در سال های گذشته خودرو هایی با رنگ خاص به بازار معرفی نکرد، اما این شرکت آخرین محصولات بنزینی خود که CT4-V و CT5-V هستند را با رنگ های بسیار زیبا و خاص آبی الکتریک، نارنجی شعله ای و Infrared Tintcoat، که نوعی جگری محسوب می گردد، به بازار عرضه کرد و توانست چشم ها را به خود خیره کند.

دوج (Dodge)

شرکت دوج نه تنها از رنگ های خاص برای خودرو های خود استفاده می نماید، بلکه برای نام گذاری آن ها نیز خلاقیت زیادی به خرج می دهد. برای مثال، دوج نام های Hellraisin، Go Mango، Indigo، Frostbite، TorRed و Sinamon Stick را برای رنگ های خود انتخاب نموده است که در میان دیگر شرکت های خودروساز نظیر ندارد.

فورد (Ford)

یکی از محصولات تازه فورد، برانکو بود که پس از گذشت سال ها دوباره به بازار عرضه شد، از طرفی دیگر، پیکاپ تازه فورد با نام ماوریک (Maverick) نیز سال جاری به بازار عرضه شد و جزو پرفروش ترین پیکاپ ها نهاده شد. این دو خودرو سال جاری با رنگ های خاص و مجذوب کننده نارنجی سایبر (Cyber Orange)، آبی سرعت (Velocity Blue) و قرمز فلفلی (Pepper Red) به بازار عرضه شدند.

پورشه (Porsche)

این شرکت در اروپا یکی از خاص ترین خودرو ها را با رنگ های مختلف فراوری می کرد. این پیشینه باعث شد سال جاری هم با رنگ های سبز اسیدی، زرد باهاما، آبی مکزیک، رنگ ستاره یاقوتی و فرابنفش پا به بازار بگذارد و خودرو های خود را با این رنگ های تازه عرضه کند.

تویوتا (Toyota)

محصولات تویوتا از گذشته تا همین چند سال اخیر با رنگ های بسیار عادی و کسل نماینده به بازار عرضه می شد و برخلاف کیفیت و قدرت عالی آن ها، از نظر رنگ مجذوب کنندهیت خاصی نداشتند. اما در سال های اخیر، تنوع رنگ این کمپانی بزرگ بسیار بیش تر شد؛ سال جاری هم رنگ های فسفری، سبز ارتشی، Solar Octane و زرد نیترو به سبد رنگ های تویوتا اضافه شدند.

منبع: فرادید
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2118

به "خوش رنگ ترین خودرو های 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش رنگ ترین خودرو های 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید