رئیس آموزشگاه اسکار تغییر کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، دیوید روبین، سینماگر هالیوودی به عنوان سی و پنجمین رئیس آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار، جایگزین جان بایلی شد.

رئیس آموزشگاه اسکار تغییر کرد

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، دیوید روبین، سینماگر برنده جایزه امی اولین مسئول انتخاب بازیگری است که در تاریخ آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار به ریاست این نهاد سینمایی می رسد؛ او جای جان بایلی را می گیرد که از سال 2017 ریاست آموزشگاه اسکار را برعهده داشت.

دیوید روبین اولین بار در سال 2013 به عنوان یکی از سه نماینده شاخه تازه ایجادشده انتخاب بازیگران، به هیئت مدیره آموزشگاه اسکار راه یافت و در سال 2016 و 2019 نیز مجددا در این سمت انتخاب شد.

لین استالمستر اولین مسئول انتخاب بازیگری که توانسته پیروز به کسب جایزه اسکار افتخاری گردد درباره انتخاب روبین گفت: کمتر کسی از اعضای هیئت مدیره آموزشگاه فعال تر از دیوید روبین هستند که چند سال است ریاست کمیته عضوگیری را برعهده دارد و همیشه در کوشش برای افزایش تنوع نژادی در میان اعضا و مدیران آموزشگاه اسکار بوده است.

او در سال 2017 نیز برای ریاست آموزشگاه اسکار کوشش کرد اما در نهایت انصراف داد و از رقیبش یعنی لارا درن حمایت کرد.

انتخابات ریاست آموزشگاه اسکار هرساله برگزار می گردد و هر فرد می تواند تا سه سال پیاپی این مسئولیت را عهده دار باشد به شرط آن که از حداکثر حضور 9 سال پیاپی در هیئت مدیره اسکار خارج نگردد.

هنوز شاخه ای مستقل برای بهترین انتخاب بازیگر در جوایز سینمایی اسکار وجود ندارد، اما می توان این انتظار داشت که در دوران ریاست دیوید روبین این اتفاق روی دهد.

از مهم ترین فیلم هایی که او وظیفه انتخاب بازیگر آن ها را بر عهده داشته می توان به فیلم برنده اسکار بیمار انگلیسی، مردان سیاه پوش (1997)، عروسی بهترین دوست من (1997)، کوهستان سرد (2003)، جاذبه (2013)، وحش (2014)، ترومبو (2015) و قوانین اعمال نمی شوند (2016) اشاره نمود.

روبین یک بار در سال 2012 برای سریال تغییر بازی و یک بار در سال 2017 برای سریال معروف دروغ های کوچک بزرگ برنده جایزه امی در شاخه انتخاب بازیگر شده و سال جاری نیز برای مینی سریال چیزهای تیز نامزد کسب این جایزه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 256

به "رئیس آموزشگاه اسکار تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس آموزشگاه اسکار تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید