رانندگی موتورسوار با 12 کودک روی موتورسیکلت!

به گزارش مجله رویای کره ای، ویدئویی که یک موتور سوار را در حال رانندگی با 12 کودک روی موتورسیکلت نشان می هد به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است.

رانندگی موتورسوار با 12 کودک روی موتورسیکلت!

به گزارش خبرنگار، پلیس پاکستان از آنالیز ویدئویی که یک موتورسوار را در حال رانندگی با 12 کودک روی موتورسیکلت نشان می دهد خبر داده است. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی پاکستان تبدیل به ویدئویی داغ شده یک موتورسوار محلی در حالی که 12 کودک را روی موتورسیکلت سوار نموده و در حال رانندگی است دیده می گردد.

این ویدئو بچه ها را در حالی که به شکلی خطرناک روی موتورسیکلت سوار شده اند و راننده با سرعت زیادی در حرکت است نشان می دهد. در این ویدئو تعدادی از بچه ها از موتورسیکلت آویزان هستند. انتشار گسترده این ویدئو در شبکه های اجتماعی موجب پوشش آن در یکی از بخش های خبری تلویزیون پاکستان شد. بنا به این گزارش بعضی از افراد برای تبدیل شدن به چهره ای مشهور در شبکه های اجتماعی دست به چنین اقدامات خطرناکی با خودرو یا موتورسیکلت می زنند.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران حماقت این موتورسوار در به خطر انداختن جان چندین کودک را مورد سرزنش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: معروفیت به چه قیمتی؟ به قیمت کشتن چند کودک بی گناه! کاربر دیگر نوشت: این موتورسوار باید دستگیر و تا خاتمه عمر از رانندگی محروم گردد.

لازم به ذکر است؛ پلیس پاکستان تحقیقات خود برای شناسایی این موتورسوار را شروع نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1816

به "رانندگی موتورسوار با 12 کودک روی موتورسیکلت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگی موتورسوار با 12 کودک روی موتورسیکلت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید