زوجی که از هر روز سفر دور دنیای خود یک ثانیه فیلم گرفتند

به گزارش مجله رویای کره ای، David Ransom و همسرش کاری را کردند که خیلی از ما آرزوی انجام آن را داریم : کارشان را ترک کردند و به دور جهان رفتند و مهم تر از آن یک ویدئو حماسی از سفر 6 ماهه خود به دور جهان تهیه کردند .

زوجی که از هر روز سفر دور دنیای خود یک ثانیه فیلم گرفتند

دیوید می گوید من و همسرم به مرحله ای از زندگی رسیده بودیم که مجبور بودیم تصمیم بگیریم که ایا می خواهیم آرام بنشینیم و بچه دار شویم و یا باید کار مهیج تری انجام دهیم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا مورد دوم را انتخاب کنیم.

آنها اضافه می نمایند که در 3 سال گذشته ای که در آمریکا زندگی می کردیم مقداری پول پس انداز نموده بودیم و تصمیم گرفتیم تا در نهایت این کار را انجام دهیم و به مسافرت برویم . ما شغلمان را در ماه دسامبر رها کردیم و در ماه ژانویه مسافرتمان آغاز شد . ما تمام جنوب آسیا ، استرالیا و ژاپن را گشتیم

ایده اولیه ویدئو بعد از اینکه دیوید یک سخنرانی از Cesar kuriyama در خصوص ضبط ویدئوهای یک ثانیه ای دید شکل گرفت . او می گوید : او الهام بخش من بود وبا خودم فک کردم که خیلی جالب خواهد شد اگر همین کار را با سفر خودمان بکنیم . من تنها از تلفن خودم برای ثبت این لحظات استفاده کردم و با گذشت زمان آنها را درکنارهم قرار دادم

لحظات شامل سوار شدن به هواپیما ، رفتن به کلاس آشپزی ، به صدا در آوردن ظرف های عبادت نمایندگان در معبد و بازدید از برخی معروفترین مکان های جهان و … است . دیوید می گوید : من امیدوارم این ویدئو الهام بخش افراد دیگر گردد تا آنها نیز همین کار را بنمایند . چه در خصوص مسافرت کردن و چه در خصوص پیدا کردن لحظات خاص در هر روز.

در مرتبه بعدی این زوج یک سفر 3 ماهه به دور آمریکا دارند و ما باید خواشحال باشیم که ویدئو دیگری برایمان تهیه می نمایند .

منبع:Travelandleisure

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2000

به "زوجی که از هر روز سفر دور دنیای خود یک ثانیه فیلم گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوجی که از هر روز سفر دور دنیای خود یک ثانیه فیلم گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید