ساخت کلید ضد میکروب برای اجتناب از لمس اجسام آلوده

به گزارش مجله رویای کره ای، یک کلید فلزی آنتی میکروبیال برای دوری از لمس اشیایی نظیر عابر بانک ها که به طور بالقوه می توانند آلوده باشند، ساخته شده است.

ساخت کلید ضد میکروب برای اجتناب از لمس اجسام آلوده

اجتناب از لمس برخی از سطوح هنگام بیرون آمدن از خانه و حاضر شدن در ملاء عام سخت است. صفحه نمایش های لمسی در فروشگاه ها، دستگاه های پرداخت الکترونیکی، صفحه کلید دستگاه های خودپرداز یا حتی دستگیره درها و غیره؛ همه ما هر روزه در معرض تماس با سطوح بالقوه آلوده هستیم.

اکنون یک قطعه فلزی شبیه به کلید موسوم به CLEANKEY به معنی کلید تمیز که یک ابزار ضد میکروبی از جنس برنج است، این امکان را می دهد که دکمه های آسانسور، دستگیره درها و غیره را بدون تماس مستقیم دست، استفاده کنیم. یک بسته سه تایی از این ابزار با قیمت 49.99 دلار در حال فروش است.

این ابزار موجب عدم لمس مستقیم سطوح آلوده می شود و فاصله ایمنی با سطوح آلوده را حفظ می کند. این ابزار از 62 درصد مس تشکیل شده است، به این معنی که ذاتاً ضد میکروبی است، بنابراین تکثیر میکروارگانیسم ها را کند می کند یا آنها را نابود می کند.

به عبارت دیگر، ترکیب مس-آلیاژ ضد میکروبی منحصر به فرد این ابزار، حداکثر 99 درصد از میکروب ها را که معمولاً روی سطوحی قرار دارند که با آنها تماس داریم، نابود می کند. همچنین به ما کمک می کند هنگام مواجهه با چنین سطوحی، آرامش خاطر داشته باشیم، زیرا با استفاده از این کلید و عدم لمس با دست و انگشتان، میزان تماس خود را بیش از 99 درصد کاهش می دهیم.

علاوه بر این، طراحی ارگونومیک آن به ما امکان می دهد دکمه ها، درها و دستگیره ها را بدون هیچگونه کار اضافی لمس کنیم و کار خود را انجام دهیم.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1028

به "ساخت کلید ضد میکروب برای اجتناب از لمس اجسام آلوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت کلید ضد میکروب برای اجتناب از لمس اجسام آلوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید