سرمربی نو فولاد خوزستان معارفه شد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، مراسم معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی تازه تیم فوتبال فولاد خوزستان شامگاه سه شنبه همزمان با شروع دوباره تمرینات تیم در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تهران برگزار گشت.

سرمربی نو فولاد خوزستان معارفه شد

در این مراسم حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه به همراه اسماعیل گودرزی و جواد مقدسی دو عضو هیأت مدیره باشگاه حضور داشتند.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن تقدیر از زحمات کادرفنی سابق تیم از جواد نکونام و همکارانش برای قبول هدایت تیم فولاد در این مقطع حساس تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با توجه به شناخت کامل کادرفنی و بازیکنان از همدیگر، روزهای خوب در انتظار تیم فولاد خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین از همگی اعضای تیم خواست تا با قدرت، نظم و تمرکز کافی برای موفقیت و شادی دل هواداران و مردم خوزستان تلاش کنند تا دوباره به مانند قهرمانی در جام حذفی، بتوانند شور و شوق را به دل مردم خوزستان بازگردانند.

گرشاسبی همچنین گفت که اعضای هیأت مدیره باشگاه و شرکت فولاد خوزستان به طور کامل از تیم و کادرفنی حمایت می کنند و امکانات مورد نیاز تیم را تا حد امکان برای رسیدن به موفقیت در مسابقات آسیایی و مسابقات داخلی فراهم خواهند کرد.

جواد نکونام نیز دقایقی در جمع مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و دیگر اعضای تیم بزرگسالان فولاد صحبت کرد و ضمن تشکر از زحمات کادرفنی سابق، گفت: خوشحالم که دوباره در خدمت باشگاه بزرگ و پرافتخار فولاد هستم، قطعاً با کمک هم می توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم و ان شاءالله دوباره دل مردم خوزستان را شاد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: قهرمانی در جام حذفی یک افتخار برای همه ما است اما دیگر نباید به گذشته فکر کنیم و باید در پی یک جاه طلبی و موفقیت نو باشیم تا همگی روز به روز پیشرفت کنیم و روزهای بزرگ را کنار هم جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1899

به "سرمربی نو فولاد خوزستان معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی نو فولاد خوزستان معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید