سیمئونه: در بازی با سویا مدافعان میانی نقش مهمی دارند، نگران آینده گریزمان نیستم

به گزارش مجله رویای کره ای، دیه گو سیمئونه بیش از بازی هفته سی و هفتم رقابت های لالیگا درباره ستاره های کلیدی تیمش به اظهارنظر پرداخت.

سیمئونه: در بازی با سویا مدافعان میانی نقش مهمی دارند، نگران آینده گریزمان نیستم

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه، کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سویا در هفته سی و هفتم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) را با اشاره به شایعات اخیر پیرامون آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی در آستانه جدایی روخی بلانکو شروع کرد.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این باره گفت: گریزمان یکی از کاپیتان ها و بازیکن مهمی برای اتلتیکوست و اصلا در مورد آینده او نگران نیستم. هیچ توجهی به شایعات پیرامون او ندارم. گریزو در اینجا هر آنچه برای پیشرفت لازم است در اختیار دارد. من در لباس گریزمان نیستم و باید ببینیم چه خواهد شد. او فعلا با ما قرارداد دارد. مشغول یافتن جانشینی مناسب برای گودین هستیم. بازیکنی با خصوصیات مدافع اروگوئه ای به تیم اضافه می شود اما قطعا هیچ 2 بازیکنی در جهان فوتبال شبیه به یکدیگر نیستند.

سیمئونه اضافه کرد: در بازی با سویا نقش مدافعان میانیی بسیار کلیدی خواهد بود. به طور کلی آنها از مهم ترین ارکان یک تیم هستند. اگر مدافعان میانی خوبی در تیمتان باشند در هر دیداری شانس بزرگی خواهید داشت در غیر اینصورت به مشکل می خورید. این پست، سخت ترین پست است و می تواند به هر تیمی زندگی ببخشد. تالیافیگو می توانست خرید خوبی برای ما باشد اما متاسفانه قراردادش را با آژاکس تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 200

به "سیمئونه: در بازی با سویا مدافعان میانی نقش مهمی دارند، نگران آینده گریزمان نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: در بازی با سویا مدافعان میانی نقش مهمی دارند، نگران آینده گریزمان نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید