شکست ایران در آخرین ملاقات و المپیکی شدن ژاپن

به گزارش مجله رویای کره ای، تیم واترپلوی ژاپن با غلبه بر چین در آخرین ملاقات مسابقات واترپلو انتخابی المپیک در شهر فوژان مسافر المپیک شد و تیم کشورمان باخت.

شکست ایران در آخرین ملاقات و المپیکی شدن ژاپن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، رقابت های واترپلوی انتخابی المپیک ریو 2016 با برگزاری دو ملاقات امروز (یکشنبه) در شهر فوژان چین به انتها رسید.

در مسابقات امروز ابتدا تیم های قزاقستان و ایران در استخر مجموعه ورزشی Century Lotus به مصاف هم رفتند که ملی پوشان واترپلوی ایران با نتیجه 19 بر 10 مغلوب حریف پرقدرت خود شدند.

ملاقات دوم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. مسابقه دو تیم ژاپن و چین حکم معین کننده نماینده قاره آسیا در المپیک را داشت. این ملاقات درگیرانه و سریع در انتها با حساب 16 بر 10 به سود ژاپن به انتها رسید. این چهارمین پیروزی متوالی ژاپنی ها در این مسابقات بود. با این حساب ژاپن تنها نماینده قاره کهن در المپیک ریو 2016 شد.

مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 از چهارشنبه تا یکشنبه (25 تا 29 آذر 1394) به میزبانی چین در شهر فوژان برگزار گردید. ژاپن، چین، قزاقستان، ایران و عربستان تیم های حاضر در این تورنومنت بودند. کاروان ایران پس از انتها این رقابت ها ساعت 5 صبح روز سه شنبه به میهن باز می شود.

نتایج روز انتهای مسابقات واترپلوی انتخابی المپیک ریو 2016 به توضیح زیر است:

ایران 10 - قزاقستان 19

چین 10 - ژاپن 16

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 792

به "شکست ایران در آخرین ملاقات و المپیکی شدن ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ایران در آخرین ملاقات و المپیکی شدن ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید