عابدینی: نیازی به جراحی ندارم، از برگزاری لیگ شمشیربازی بی اطلاعم!

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، مجتبی عابدینی طی ماه های گذشته درگیر مصدومیت کهنه و قدیمی بود که از بهمن ماه سال گذشته و از ناحیه کتف راست دچار آن شده بود. البته شیوع کرونا و لغو اجباری تمرینات یاری کرد تا این آسیب دیدگی در بازه زمانی اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه سال جاری کمتر خود را نشان دهد اما آغاز تدریجی تمرینات انفرادی و درگیر شدن ناحیه آسیب دیده باعث بروز درد آن شد طوری که عابدینی ملزم به پیگیری برای بهبودی شد.

عابدینی: نیازی به جراحی ندارم، از برگزاری لیگ شمشیربازی بی اطلاعم!

نتیجه آزمایش ام.آر.آی پارگی تاندون دست عابدینی را نشان داد که تجویز استراحت مطلق همراه با داروهای درمانی توسط پزشک معالج وی را در پی داشت؛ البته با این احتمال که در صورت بروز دوباره درد بعد از گذر از این مراحل احتیاج به جراحی وجود داشته باشد.

با توجه به شرایط فعلی عابدینی و دوره یک ماهه ای که به دور از تمرین سنگین داشته نه تنها جراحی او منتفی شده بلکه وی می تواند در دور جدید اردوی تیم ملی شمشیربازی هم حضور داشته باشد.

این شمشیرباز المپیکی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: همچنان از ناحیه آسیب دیده دستم احساس درد دارم اما در مجموع وضعیتم نسبت به گذشته بهبودی محسوسی داشته است؛ به طوری که مجوز بازگشت به تمرینات را گرفته ام. بنابراین در دور دوم اردوی تیم ملی که احتمالاً از شنبه شروع می گردد، شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: طی این مدت تمرین سنگین نداشتم اما بیکار هم نبودم. علاوه بر فیزیوتراپی تمرینات سبک با کِش را هم دنبال می کردم. حالا هم به شرایطی رسیده ام که می توانم در اردو شرکت داشته باشم. اینکه تمریناتم چقدر سنگین گردد یا همزمان به فیزیوتراپی احتیاج داشته باشم یا نه را نمی دانم. همین که جراحی منتفی شده برایم جای شکر دارد.

عابدینی با یادآوری اینکه دوری 10 ماهه ای که به خاطر کرونا و مصدومیت از اردو داشته است، گفت: حالا در شرایطی به تمرینات باز می گردم که مدت زمان زیادی تا المپیک باقی نمانده است. باید در همین زمان کوتاه به صورت اورژانسی فرایند بهبودی خود را دنبال کنم تا مصدومیتم به طور کلی رفع گردد و بتوانم در شرایط کامل نرمال و بدون آسیب دیدگی به توکیو اعزام شوم.

وی گفت: کنار آمدن با آسیب دیدگی در کنار حفظ و ارتقای آمادگی راحت نیست اما با ادامه عمل به تجویز پزشک باید با آن کنار بیایم. در هر صورت اینکه بدون جراحی شرایط بازگشت به تمرینات را پیدا نموده ام، ایده آل است.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به تقویم فدراسیون جهانی توضیح داد: هنوز فدراسیون جهانی هیچ برنامه مصوبی ارائه ننموده اما این احتمال را داده که بهمن ماه و فروردین ماه مسابقات جام جهانی در لهستان و مجارستان برگزار گردد. اگر این دو رویداد برگزار گردد و فدراسیون ایران هم شرایط اعزام به آن را مهیا کند می تواند یاری بزرگی در فرایند آماده سازی ما ورزشکارانی داشته باشد که ماه هاست در رویدادی شرکت نداشته ایم.

مجتبی عابدینی که پیش از این بابت برگزاری نشدن مسابقات باشگاهی و لیگ در رشته شمشیربازی انتقاد نموده بود از وعده رئیس فدراسیون شمشیربازی برای برگزاری لیگ 99 با حضور پنج تیم اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هیچ اطلاعی از برنامه فدراسیون برای برگزاری لیگ و مسابقات داخلی ندارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1412

به "عابدینی: نیازی به جراحی ندارم، از برگزاری لیگ شمشیربازی بی اطلاعم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدینی: نیازی به جراحی ندارم، از برگزاری لیگ شمشیربازی بی اطلاعم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید