علاقمندان به خرید در سفر، این مرکز خرید را از دست ندهید!

به گزارش مجله رویای کره ای، استانبول، یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است که به دلیل بناهای تاریخی و معماری های فوق العاده ای که دارد، سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی، مکان های دیدنی و سرگرمی های متنوع دیگری نیز دارد. از جمله پرطرفدارترین بخش های استانبول که معمولا مورد توجه گردشگران این شهر قرار می گیرد، بازارها و مراکز خرید مدرن و متنوع آن بوده که تعداد آن ها نیز بسیار زیاد هست. یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید این شهر، مرکز خرید استانبول مال نام دارد که فروشگاه های زیادی را در خود جای داده و به عرضه انواع محصولات با معتبرترین و معروف ترین برندهای روز جهان می پردازد. این مرکز خرید دیدنی علاوه بر فروشگاه دارای رستوران ها، کافه ها، نمایشگاه ها، شهربازی و تفریحات متنوع دیگری نیز بوده که می تواند ساعت ها بازدیدکنندگان را سرگرم کند. در این بخش به معرفی این مرکز تجاری تفریحی پرداخته و اطلاعات خوبی در خصوص بخش ها و آدرس استانبول مال در اختیارتان قرار می دهیم.

علاقمندان به خرید در سفر، این مرکز خرید را از دست ندهید!

مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال (Mall of Istanbul) که به اختصار موی نامیده می گردد، یکی از معروف ترین و بزرگترین مراکز خرید شهر استانبول بوده که در فضایی با وسعت 350 هزار متر مربع راه اندازی شده و بیش از 350 فروشگاه را در خود جای داده است. در فروشگاه های این مرکز انواع کالاهایی چون پوشاک، جواهرات، ساعت، عینک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی به چشم می خورند. اگر به دنبال برندهای معتبر بین المللی در آدرس استانبول مال هستید، می توانید عناوین معروفی مانند میس سلفریج، ویکتوریا سیکرت، ال سی واکیکی، دکالتون را پیدا کنید. استانبول مال علاوه بر اینکه مکانی مناسب برای خرید محسوب می گردد، دارای عناوینی نیز بوده که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • * بزرگترین شعبه ویکتوریا سیکرت ترکیه در این مرکز خرید راه اندازی شد.
  • * بزرگترین نمایندگی های ال سی واکیکی در این مرکز قرار دارند.
  • * بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا در این مرکز قرار گرفته است.

* بزرگترین مجموعه سینمایی ترکیه نیز در این مرکز دیده می گردد.

فروشگاه های مرکز خریدی مجهز

مرکز خرید استانبول مال دارای 350 فروشگاه کوچک و بزرگ بوده که در 4 طبقه ساختمان این مرکز فعالیت دارند. در این بخش دسته های مختلف فروشگاه های فعال در این مرکز را به شما معرفی نموده و اطلاعاتی در خصوص تعدادی از برندها و مارک های موجود در این فروشگاه ها را در اختیارتان قرار می دهیم. با دانستن این اطلاعات می توانید برنامه ریزی دقیق تری برای خرید داشته و از فرصت های خود بهترین استفاده را نمایید.

لباس زنانه، مردانه و بچه گانه

بیش از 30 فروشگاه این مرکز به عرضه انواع لباس زنانه می پردازند که از بین آن ها می توان به میس سلفریج (Miss Selfridg)، ویکتوریا سیکرت (Victorias Secret)، منگو (Mango)، استارادیواریوس (Stradivarius) و کالزدونیا (Calzedonia) اشاره نمود. در زمینه پوشاک آقایان نیز می توان برندهای معتبری چون پیر کاردین (Pierre Cardin)، سوآری (Süvari)، رامسی (Süvari) و منگو (Mango) را معرفی کرد که در طبقه اول و دوم این مرکز مشغول فعالیت هستند. فروشگاه های اچ اند ام (H&M)، زارا (Zara)، ماسیما دوتی (Massimo Dutti)، لویس (Levis)، کوتون (Koton)، لاکوست (Lacoste)، کالینز (Colins) و بنتون (Benetton) نیز ارائه دهنده انواع لباس های زنانه و مردانه بوده که در طبقه اول واقع شده اند. ال سی واکیکی (LC Waikiki) نیز دارای 2 شعبه در طبقه همکف و اول است. علاوه بر این ها فروشگاه های دیگر پوشاک آقایان و خانم ها نیز در این مرکز مشغول فعالیت هستند. 10 فروشگاه مختص لباس نوزادان و بچه ها نیز در این مرکز خرید زیبا دیده می گردد که از بین آن ها می توان به مادرکر (Mothercare)، چیکو (Chicco)، سوبی (Soobe)، ویکو (Vicco) و پانجو (Panço) اشاره نمود. این فروشگاه ها در طبقه همکف مرکز خرید استانبول مال واقع شده اند.

خرید کیف و کفش

برای خرید کیف و کفش نیز می توانید به یکی از 30 فروشگاه در آدرس استانبول مال مراجعه نموده و با توجه به سلیقه خود یکی از مدل های متنوع این فروشگاه ها را خریداری نمایید. آلدو (Aldo)، دیچمن (Deichmann)، اکو (Ecco)، گریدر (Greyder) و ناین وست (Nine West) تعدادی از برندهای معروف عرضه شده در این مرکز هستند. علاوه بر برندهای بین المللی، بعضی از برندهای مشهور ترک نیز در کفش فروشی های استانبول مال ارائه می شوند. برای خرید کفش ورزشی نیز می توانید از فروشگاه های دکاتلون (Decathlon) در طبقه همکف و آدیداس (Adidas)، نایک (Nike)، جی اس استور (GS Store) و تی اس اسپورت (TS Spor) در آدرس استانبول مال بازدید نمایید.

جواهرات و زیورآلات

اگر به دنبال خرید زیورآلات هستید، 15 انتخاب در این مرکز دارید. فروشگاه های کوچک گلد (Koçak Gold) و ذن (ZEN) در طبقه اول و استورکس (Storks)، آتاسای (Atasay) و سافینت (Saphiente) در طبقه دوم به عرضه انواع جواهرات و زیورآلات می پرازند.

ساعت و عینک

برای خرید ساعت می توانید به فروشگاه های ساعت سواچ (Swatch)، ساعت جی فکتوری (G-Factory) و ساعت ساعت (Saat&Saat) مراجعه نمایید. دو فروشگاه عینک مگربی اپتیک (Magrabi Optik) و عینک فن اپتیک (Fenn Optik) نیز از جمله عینک فروشی های در آدرس استانبول مال هستند که محصولاتی بسیار باکیفیت را به مشتریان خود عرضه می نمایند.

لوازم آرایشی و بهداشتی

برای خرید عطر یا لوزام آرایشی و بهداشتی نیز 10 انتخاب در این مرکز دارید. فروشگاه های کازمو هوم (Cosmo Home) در طبقه همکف، فلورمار (Flormar)، د بادی شاپ (The Body Shop) و اینگلات (Inglot) در طبقه اول و واتسونز (Watsons) در طبقه دوم تعدادی از فروشگاه های ارائه دهنده لوازم آرایشی هستند.

لوازم الکترونیکی

برای خرید لوازم برقی، گوشی های هوشمند، لپ تاپ و لوازم جانبی آن می توانید به یکی از 20 فروشگاه عرضه لوازم دیجیتال در استانبول مال مراجعه نمایید. سامسونگ (Samsung)، سونی (Sony)، بوش (Bosch)، بکو (Beko)، ال جی (LG)، زیمنس (Siemens)، وودافون (Vodafone) و ترکسل (Turkcell) تعدادی از این فروشگاه ها هستند که در طبقه همکف این مرکز قرار دارند.

لوازم خانگی

تفال (Tefal)، ان پلاس (Enplus)، برناردو (Bernardo)، لیننز (Linens)، لاکی آرت (Lucky Art) و مادام کوکو (Madame Coco) تعدادی از 25 فروشگاه فعال در زمینه لوازم خانگی هستند که در طبقه همکف استانبول مال قرار دارند. فروشگاه زارا هوم (Zara Home) نیز انتخاب دیگری است که در طبقه اول این مرکز واقع شد.

اسباب بازی

اگر قصد خرید اسباب بازی برای بچه هاتان را دارید، پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه های بلید ا بیر ورکشاپ (Build-A-Bear Workshop)، دی اند آر استور (D&R)، دور میوزیک (Dore Music) و هابیکس (Hobix) بزنید. (Toyzz Shop) یکی از معروف ترین اسباب بازی فروشی های ترکیه بوده که شعبه های متعددی در سراسر این کشور دارد. بزرگترین شعبه تویز شاپ در استانبول مال واقع شده که می توانید در آن انواع مختلفی از اسباب بازی ها را مشاهده نمایید.

فروشگاه های دیگر

علاوه بر فروشگاه های عنوان شده در بالا، فروشگاه های بسیار بزرگی نیز در استانبول مال دیده می شوند که برندهای معتبر جهانی و ترک را به مشتریان خود عرضه می نمایند. کجتاش (Koçtaş) و 5ام میگروس (5M Migros) در طبقه همکف و بوینر (Boyner) در طبقه اول، 3 فروشگاه بزرگ این مرکز هستند. ونالپ پت (Vonalp Pet) در طبقه منفی دو، لوستر باشاک و کارواکس (Car Wax) در طبقه منفی یک، خشکشویی درای کرنر (Dry Corner) در طبقه همکف، تنباکو شاپ (Tobacco Shop) در طبقه سوم از جمله موارد دیگری هستند که هرکدام از آن ها خدماتی را به مشتریان و بازدیدنمایندگان استانبول مال ارائه می دهند.

هزینه های خرید در استانبول مال

خرید در فروشگاه های ترکیه و شهر استانبول حدود 2 تا 40 درصد ارزان تر از بازارها و مراکز خرید تهران است. از این رو قطعا خرید در این شهر برای شما مقرون بصرفه از ایران خواهد بود، اما به این نکته توجه داشته باشید که استانبول مال یکی از بهترین مراکز خرید شهر استانبول بوده که مورد استقبال گردشگران نیز قرار گرفته است. علاوه بر این، کالاهایی که در فروشگاه های این مرکز ارائه می شوند، همانطور که در بالا اشاره شد، از بهترین و معتبرترین برندهای بین المللی و ترک هستند. از این رو، اگر بخواهید جنس خوب و باکیفیتی را خریداری نمایید، ارزان نخواهد بود. هرچند قیمت آن از نمونه مشابه آن در فروشگاه ها و مراکز خرید تهران پایین تر است. برای استفاده از تخفیف های فوق العاده استانبول مال می توانید خریدهای خود را در زمان جشنواره سالانه این مرکز انجام دهید. این جشنواره همه ساله در اواخر فصل بهار یا اوایل فصل تابستان برگزار شده و 15 تا یک ماه به طول می انجامد. در این زمان فروشگاه های استانبول مال اجناس برند و باکیفیت خود را با قیمت هایی بسیار استثنایی به خریداران ارائه می دهند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 508

به "علاقمندان به خرید در سفر، این مرکز خرید را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقمندان به خرید در سفر، این مرکز خرید را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید