فرناندز: مسابقه سختی با کویت داشتیم، برای رفتن به فینال می جنگیم

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی به دور دوم مسابقات قهرمانی اسیاو انتهابی دنیای راه یافته بود عصر امروز دوشنبه چهارم بهمن ماه در دومین ملاقات خود در مرحله دوم به مصاف تیم کویت رفت. شاگردان مانوئل فرناندز در این ملاقات حساس و سرنوشت ساز توانستند با نتیجه 27 بر 26 پیروز شده و به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا را کسب نمایند. بعلاوه تیم ایران با این نتیجه پس از سالها جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را هم کسب کرد.

فرناندز: مسابقه سختی با کویت داشتیم، برای رفتن به فینال می جنگیم

مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی برابر کویت و قطعی شدن کسب جواز حضور در مسابقات جهانی و حضور در بین چهار تیم برتر بیستمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا اظهار کرد: واقعاً مسابقه امروز سخت و مانند یک فینال بود.

وی اضافه کرد: به تیم کویت تبریک می گویم که تا ثانیه های آخر جنگید تا جایئکه نتیجه بازی در ثانیه های آخر تعیین شد. ما در نهایت با اختلاف یک شوت و یک گل بردیم و همین شوت بود که سرنوشت بازی را تعیین کرد.

فرناندز ادامه داد: بازی بعدی ما در مقابل بحرین است. هدف اول ما جهانی شدن بود ولی ما اینجا هستیم تا برای رسیدن به فینال بجنگیم و کار ما امروز تمام نشده است.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان اظهار داشت: به نظر من این مسابقات نمونه ای از رقابت های جام جهانی بود و آسیا نشان داد که لیاقت داشتن 5 سهمیه را دارد. ما نیز در جام جهانی نشان خواهیم داد که یک تیم صرفاً آسیایی نیستیم بلکه یک تیم در سطح جهانی هستیم.

تیم ایران در آخرین ملاقات مرحله گروهی روز چهارشنبه ساعت 18:30 به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان- سوئد از 28 دی الی 11 بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می گردد و 5 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1997

به "فرناندز: مسابقه سختی با کویت داشتیم، برای رفتن به فینال می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندز: مسابقه سختی با کویت داشتیم، برای رفتن به فینال می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید