فیلم زیباترین پایکوبی بهنوش بختیاری ! ، اینجا انسانیت فریاد می زند !

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: بهنوش بختیاری در بازدید از خانه سالمندان برای خرسند کردن اهالی آن جا حرکات موزون انجام داد و می توان گفت زیباترین و انسانی ترین پایکوبی را به نمایش گذاشت !

فیلم زیباترین پایکوبی بهنوش بختیاری ! ، اینجا انسانیت فریاد می زند !

بهنوش بختیاری از بازیگران فعال در اینستاگرام است. بهنوش بختیاری از اقدامات حمایتی زیادی می نماید. حواشی پیرامون بهنوش بختیاری زیاد مطرح است. بهنوش بختیاری فیلم های عجیب زیادی از خود منتشر نموده است و بهنوش بختیاری برای شاد کردن سالمندان در جمع آن ها حرکات موزون انجام داد.

به گزارش خبرنگاران، بهنوش بختیاری در بازدید یکی از خانه سالمندان و وقت گزراندن با آن ها سعی در شاد کردن آن ها داشت. این خانم بازیگر در جمعی با پیرمردان پایکوبیید و حرکاتی موزون انجام داد و خانم های سالمند را در آغوش گرفت.

حاشیه های بهنوش بختیاری

افتتاح جواهر فروشی لاکچری : بهنوش بختیاری جواهر فروشی لاکچری خودش را افتتاح کرد و در شرح آن گفت که یک سال برای راه اندازی این مکان زحمت کشیدم که همین کلمه یک سال سوژه کاربران شد. بیشتر مردم می گفتند که در یک سال ما نمی توانیم ده میلیون به رهن خونمون اضافه کنیم بعد شما جواهر فروشی زدی !

بهنوش بختیاری ایران و آمریکا را مقایسه کرد

اسکورت مانند رئیس جمهور گرفته تا تقاضای رایگان کردن آب و برق برای مردم ! بهنوش بختیاری یکی از جنجالی ترین چهره های ایرانی اینستاگرام است که چند میلیون فالوور دارد. او مدتی قبل درباره رایگان کردن آب و برق برای مردم حاشیه هایی را ایجاد نموده بود :بهنوش بختیاری شرایط کشور آمریکا را با ایران مقایسه کرد و گفت که کشور امریکا را که کشوری بد می دانیم امکانات و تسهیلات زیادی به مردم و کسب و کارها داده و حتی یک سری معافیت ها برای بدهی های دولتی را اعمال نموده اند اما در ایران حتی قبض را پیامکی ارسال می نمایند تا مبادا یک هفته دیرتر پرداخت گردد !

منبع: رکنا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1854

به "فیلم زیباترین پایکوبی بهنوش بختیاری ! ، اینجا انسانیت فریاد می زند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم زیباترین پایکوبی بهنوش بختیاری ! ، اینجا انسانیت فریاد می زند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید