فیلم عقب نشینی عجیب سام درخشانی در برابر سحر قریشی ! ، پشت پرده چه گذشت؟!

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: سام درخشانی بازیگر مشهور به خاطر حرف های زشت به سحر قریشی از آن معذرت خواهی می کند.

فیلم عقب نشینی عجیب سام درخشانی در برابر سحر قریشی ! ، پشت پرده چه گذشت؟!

سحر قریشی یکی از بازیگران محبوب و مشهور میان مردم است . سام درخشانی از سحر قریشی عذر خواهی کرد. سحر قریشی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. سحر قریشی حرف های پر حاشیه بسیاری را زده است.سام درخشانی حرف های عجیبی درباره سحر قریشی زد.

به گزارش خبرنگاران، سام درخشانی در مصاحبه خودش گفته بود که سحر قریشی بازیگر نیست و فقط نون خوشگلیش رو می خوره و به جز زیبایی چیزی نداره و الکی گنده شده و البته در عذرخواهی خودش را دلسوز سحر می داند و می گوید این تلنگر را احتیاج داشت.

یکی از جنبه های فضای مجازی این روزها همینه،وقتی که ما کلماتی رو تایپ میکنیم و به سمت افراد میفرستیم، میتونه تو حکم شلیک یه گلوله و تخریب باشه یا میتونه طناب پوسیده اعتماد به نفس کاذبی باشه که به دست افراد میدیم تا برن و خودشون رو توی چاه بندازن و ما دیدنشون کنیم... این وسط، افرادی هم هستن که از سر دلسوزی نه قبل از خطای طرف مقابل شلیک میکنن، نه طناب پوسیده به دست کسی میدن، بلکه سعی میکنن واقعیت رو به افراد بگن، واقعیت عریانی که هرچند شنیدنش تلخه، ولی جلوی اتفاقات بد بعدی و سقوط ناگهانی رو میگیره... من پست قبلی رو پاک نمیکنم،چون معتقدم گاهی افراد احتیاج به شوک دارن،تلنگری که بهشون یادآوری کنه کجان، کننده چه قشری هستن و افراد دور و برشون رو بشناسن، هرچند که اگه این تلنگر خیلی زود تر زده میشد شاید این اتفافات نمیافتاد، سحر عزیز این فیلم رو خودت منتشر کردی و به همون طناب پوسیده جو زده اعتماد کردی ،مثل همون روزایی که دید در شب پخش شد...

تو همون شبا اگه کسی بود که از سر دلسوزی تذکر میداد ، برای تو تلخ بود ، ولی باعث میشد بیشتر مطالعه و تعمق کنی و از اینی که هستی محبوب تر شی. کسانی که مارو محترمانه نقد میکنن، کسانی که به ما تذکر میدن، بهمون تلنگر میزنن، خیلی بهتر از افرادی هستن که سعی میکنن مارو تحت تاثیر جو قرار بدن و بفرستنمون ته چاه... ما چه بخوایم چه نخوایم کننده قشری هستیم که اسمای بزرگی رو روی تابلوی درخشانش داره! پس باید شان این قشر رو حفظ کنیم، من هم اگر چیزی نوشتم هم میخواستم تلنگر بزنم، هم میخواستم از این قشر دفاع کنم و هم دلی که شکسته شده بود رو ترمیم کنم. حالا میخوام بگم امیدوارم تو ادامه راهت افراد دلسوزی ،که اتفاقا هدف حمله قرار میگیرن ولی بهت تذکر میدن و باهات صادق هستن رو بشناسی و پیروز تر از قبل باشی.

پ.ن: همه ما از توهین بیزاریم، برای اصلاح یک اشتباه در مورد هر کسی، به یه تلنگر اکتفا کنید و دیگه ادامه ندید و منتظر بمونید تا اشتباه رو اصلاح کنه... همه ما روزی اشتباه داشتیم و شاید خواهیم داشت! متن قبلیم کوبنده بود ولی بی احترامی توش نبود،فقط بابت استفاده از کلمه نسبتا محترم از کسانی که پست قبلیم رو دیدن عذر خواهم پیروز باشی.

سحر قریشی : دست بزن دارم

جالب است بدانید که سحر قریشی می گوید چونکه در بین پسرا بزرگ شدم از بچگی اخلاق خشنی داشتم و دست بزن دارم و اگر مردی مزاحم من بشود به شدت با او برخورد فیزیکی می کنم و از این بابت اصلا نمی ترسم. چند نفر از دوستان صمیمی سحر قریشی نیز گفته او را تایید می کنند و می گوید سحر قریشی مثل یک پهلوان خیلی با مرام است و اخلاق بسیار خاصی دارد. او می گوید در مدرسه هم که بوده کل مدرسه از او فرمان پذیر بودند. آیا توهین به پاکبان از طریق سحر قریشی عمدی بود ؟ سحر قریشی جزو بازیگرانی بوده که حاشیه سازی را یا دوست داشته و یا حواشی همیشه در پی او بوده است.اگر شما هم دنبال کننده این بازیگر جوان باشید حتما ماجرای توهین او به مأمور پاکپانی که کنار پیاده رو نشسته بود را به خاطر دارید. هرچند این بازیگر سرشناس بعدا از این ماجرا عذرخواهی کرد و گفت هیچ منظوری نداشته است. چرا سحر قریشی روی ظاهر خود حساس است و همیشه ظاهر او سوژه رسانه ها می شود ؟ سحر قریشی معمولا نقش هایی را در سینما و حتی تلویزیون بازی می کند که مربوط به دخترهایی با آرایش جیغ و جلف است و شاید همین نکته باعث شده که همکاران خانم او وی را مورد حمله و تسمخر قرار دهند.

بی ادبی سحر قریشی شورش را درآورد

ویدیو جالب و متفاوت از سحر قریشی که عکاسان در حال عکس گرفتن از او هستند و او بی تفاوت با تلفن همراه خودش صحبت می کند.

جالب است که همزمانی که عکاسان مشغول عکس گرفتن هستند و حتی منتظرند که سحر قریشی تلفنش تمام شود با دوستش پشت تلفن قرار می گذارد.

او صحنه را ترک می کند و به خواهش عکاسان توجهی نمی کند !

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1901

به "فیلم عقب نشینی عجیب سام درخشانی در برابر سحر قریشی ! ، پشت پرده چه گذشت؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم عقب نشینی عجیب سام درخشانی در برابر سحر قریشی ! ، پشت پرده چه گذشت؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید