فیلم مرد عنکبوتی نو؛ پیش بینی داستا ن و شخصیت ها بر اساس بسته لگو

به گزارش مجله رویای کره ای، یک بسته اختصاصی و رسمی لگو بر اساس فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) ساخته شده که اطلاعات جدیدی درباره فیلم را نمایش می دهد.

فیلم مرد عنکبوتی نو؛ پیش بینی داستا ن و شخصیت ها بر اساس بسته لگو

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

با وجود چند ماه تا اکران در سینماها، کالا و وسیله های مرتبط با این فیلم در بازار در حال فروش هستند. گرچه این اسباب بازی ها همواره دقیق نیستند اما می توانند منبع خوبی برای جزئیات بیشتر درباره اطلاعات فیلم باشند.

همکاری استودیو مارول و سونی برای فیلم مرد عنکبوتی از زمان اولین اعلام در سال 2015، تا به امروز پایدار بوده است. تا الان، هالند در مجموع در چهار فیلم از جمله دو فیلم مستقل و دو پروژه انتقام جویان ظاهر شده است. حالا او قرار است برای سومین فیلم اختصاصی خود آماده گردد که می تواند آخرین حضور او باشد. با وجود اینکه مراحل فراوری مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست شروع شده، اخبار رسمی درباره این فیلم کم است. هنوز شایعه هایی وجود دارد که این فیلم یک لایو اکشن در دنیای عنکبوتی خواهد بود و توبی مگوایر و اندرو گارفیلد قرار است در آن ظاهر شوند. در همین حال، صحبت هایی درباره حضور شخصیت های منفی قسمت های قبلی وجود دارد، مانند گابلین سبز با بازی ویلم دفو یا موارد تأیید شده ای مانند الکترو با بازی جیمی فاکس، آلفرد مولینا و داک آک.

در حال حاضر، هیچ اعلامی هم مبنی بر انتشار تریلر تبلیغاتی این فیلم نشده است. مجموعه تازه لگو این فیلم هم منتشر شده که با اینکه اشاره صریحی درباره حضور توبی مگوایر یا اندرو گارفیلد ندارد اما جزئیات دیگری را درباره داستان و شخصیت ها نشان می دهد.

لباس تازه مرد عنکبوتی

جدا از شکل واقعی شخصیت، در این جعبه، تصویر عظیم تر و دقیق تری از لباس مرد عنکبوتی دیده می گردد. به نظر می رسد این لباس ترکیبی از لباس عنکبوت آهنی و مرد عنکبوتی است. پیتر با یاری هپی هوگان و با استفاده از فناوری استارک، لباس قرمز و مشکی خود را ساخت که نهایتا آن را در نبرد علیه میستریو (جیک جیلنهال) به تن کرد. در کنار این ها، جزئیات طلایی لباس، برگرفته از لباس عنکبوت آهنی است که به وسیله تونی استارک (رابرت داونی جونیور) به او اهدا شد و عمدتا در انتقام جویان: جنگ ابدیت و انتقام جویان: بازی پایانی مورد استفاده وی نهاده شد. مسلما انتظار می رود که پیتر لباس کاملا تازهی را در فیلم بپوشد، زیرا ابرقهرمانان تمایل دارند برای هر فیلم به روزرسانی شوند اما نکته جالب اینجاست که شاید لباس تازه مرد عنکبوتی ترکیبی از دو لباس قبلی او باشد.

پیتر پارکر و مری جین در سنکتام سنکتروم

پس زمینه اصلی این مجموعه لگو، پایگاه دکتر استرنج در نیویورک، سنکتام سنکتروم است. همان طور که نام مجموعه لگو هم همین است، یعنی مرد عنکبوتی در سنکتام سنکتروم. در حالی که پیتر و دکتر استرنج در جنگ ابدیت و نبرد تانوس با یکدیگر همکاری نزدیکی داشتند اما این قهرمان جوان هرگز به پایگاه دکتر نرفته است. حتی او مطمئن نیست که چنین مکانی در وسط شهر وجود داشته باشد ولی در مجموعه اسباب بازی دیده می گردد که او و مری جین در آنجا حضور دارند. شایان ذکر است که پس زمینه دو عکس تبلیغاتی اول فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، گویا پیتر و مری جین را در این مکان نشان می دهد.

دکتر استرنج، چشم آگاموتو را از قبل دارد

در انتهای حماسه بی نهایت، دکتر استرنج بدون سنگ زمان (معروف به چشم آگاموتو) باقی ماند و یک سؤال اساسی این بود که حالا او چگونه می تواند بدون چشم آگاموتو به اسم رهبر استادان هنرهای عرفانی، مسئولیت های خود را پیش ببرد. به هر حال این انتظار وجود دارد که او در فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی، به هر طریقی هنگام سفر به واقعیت های مختلف، قدرتمندترین سلاح خود را دوباره بدست آورد. این موضوع به وسیله بسته بندی رسمی مجموعه لگو مرد عنکبوتی که دکتر استرنج را با چشم آگاموتو به تصویر می کشد، تأیید شد. همان طور که معین شد، او ممکن است حتی قبل از وقایع فیلم مختص به خودش، سنگ زمان را پس بگیرد.

حضور وونگ

قبل از اینکه اسم رسمی فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست فاش گردد، کوین فیج، معمار دنیای سینمایی مارول تأیید نموده بود که این فیلم پیوندهای داستانی با فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی خواهد داشت. در حالی که تهیه نماینده فیلم اعلام نکرد که آیا دکتر استرنج شخصا در فیلم مرد عنکبوتی ظاهر خواهد شد یا خیر، اما گزارش های قبلی مبنی بر این موضوع بود. حتی این مسأله اکنون به وسیله مجموعه لگو فیلم تأیید شده اما دکتر استرنج تنها نخواهد بود و با توجه به بسته بندی لگوها، احتمالا وونگ هم حضور خواهد داشت. از نظر منطقی، حالا معنا پیدا می کند که پیتر و مری جین در سنکتام سنکتروم خواهند بود. قسمت جالب ماجرا این است که به تازگی در تریلر ها معلوم شده که وونگ در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه هم ظاهر خواهد شد.

پیتر هنوز می تواند ناکامی خود در مرد عنکبوتی: دور از خانه را جبران کند

مسلما وقایع فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه کاملا متفاوت از فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، بود. انتظار می رفت پیتر در قسمت تازه با اتفاقات مهمی رو به رو گردد که کارهای نیمه تمام فیلم قبلی را تکمیل کند اما گویا در یک داستان چندجهانی حضور دارد و با نسخه های دیگری از خودش روبه رو می گردد. در قسمت قبلی، نه تنها میستریو هویت واقعی مرد عنکبوتی را فاش کرد، بلکه کوئنتین بک هم قصد کشتن این قهرمان جوان را داشت. با توجه به گستردگی و پیچیده بودن روایت دنیای عنکبوتی، این انتظار می رود که مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست به طور کلی از خط داستانی طولانی قسمت قبل عبور کند اما مجموعه تازه لگو نشان می دهد که طرح سقوط میستریو هم چنان در برنامه فاز 4 مارول قرار گرفته است. با نگاه به صفحه بسته بندی لگو، به نظر می رسد که قهرمانان، تعدادی کارت شناسایی را غربال می نمایند. با توجه به کیفیت تصویر، تشخیص اینکه تصویر موجود در بالای بسته بندی، عکس پیتر است یا خیر، مشکل است، اما با فرض درست بودن این قضیه، دکتر استرنج و وونگ شاید در قسمت تازه، در این شرایط سخت، به مرد عنکبوتی یاری نمایند.

بازگشت عقرب

گرچه کرکس (مایکل کیتون) اصلی ترین ضد قهرمان داستان بود اما مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، یک شخصیت منفی دیگر را هم معرفی کرد. این شخصیت، عقرب (مک گارگان) است که از جمله مشتریان آدریان توومس بود که فناوری چیتاوری را خریداری می کرد. او پس از اینکه پیتر جلسه آن ها را در کشتی استاتن آیلند بر هم زد، دستگیر شد. صحنه پایانی پس از تیتراژ فیلم در سال 2017 نشان داد که عقرب با شخصیت کرکس درباره هویت واقعی مرد عنکبوتی صحبت می کند و بیان می کند که قصد انتقام از این قهرمان را دارد. او در آن فیلم از عوامل اصلی نبود اما مجموعه لگو مرد عنکبوتی با چند اشاره، شاید حکایت از حضور جدی تر این کاراکتر در فیلم بعدی داشته باشد. اول، موجودی عظیم، سبز و زره پوش است که رنگ های آن نمایانگر دقیق شخصیت عقرب است و پنس های او هم به سلاح های این شخصیت منفی شباهت دارد و دوم اینکه یک شکل واقعی عقرب آبی در مجموعه لگو وجود دارد.

جزئیات مجموعه لگو تضمینی بر اطلاعات دقیق فیلم نیست اما این بدان معنا نیست که فرصتی برای بروز این اتفاقات وجود ندارد، به ویژه اینکه یک ست رسمی لگو از خود شرکت فراورینماینده هستند. پس کالبد شکافی آن، ارزشش را دارد. به نظر می رسد که استودیو مارول و سونی فعلا تریلر فیلم را منتشر ننمایند و بیشتر تمرکز خود را بر روی اکران فیلم بیوه سیاه بگذارند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1742

به "فیلم مرد عنکبوتی نو؛ پیش بینی داستا ن و شخصیت ها بر اساس بسته لگو" امتیاز دهید

2 کاربر به "فیلم مرد عنکبوتی نو؛ پیش بینی داستا ن و شخصیت ها بر اساس بسته لگو" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مرد عنکبوتی نو؛ پیش بینی داستا ن و شخصیت ها بر اساس بسته لگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید