قرارداد مورینیو - چلسی را تمام شده بدانید!

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: یک نشریه چاپ لندن، مدعی شده است که آقای خاص بیشتر از آن چیزی که تصور می گردد به باشگاه پیشین خود نزدیک شده است.

قرارداد مورینیو - چلسی را تمام شده بدانید!

به گزارش خبرنگاران، روزنامه سان چاپ لندن در خبری گفت که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید با یکدیگر تاریخی را برای صرف شام در کنار هم مقرر نموده اند تا در آن ملاقات درباره جزئیات قرارداد و شرایط بازگشت آقای خاص به استمفوردبریج بحث و گفت وگو نمایند.

به نوشته سان کلیات قرارداد مورینیو با چلسی که در نخستین روز از ماه جولای به امضای طرفین خواهد رسید، معین است و یکی از آنها حقوق اوست که از سوی آبراموویچ سالیانه 12 میلیون یورو در نظر گرفته شده است. این رقم معادل همان حقوقی است که سرمربی پرتغالی در حال حاضر از رئال مادرید می گیرد.

سان با اشاره به نقل قول های اخیر وسلی اسنایدر، شاگرد پیشین مورینیو در اینتر، بازگشت آقای خاص به لندن را محتمل تر از همواره می داند. این نشریه به نقل از ستاره هلندی حال حاضر تیم گالاتاسرای ترکیه می نویسد: قلب ژوزه را 3 چیز تسخیر نموده است: همسرش، فرزندانش و بعد از آنها چلسی. در حالی که می شنوید او درباره چلسی حرف می زند، بعید است حاضر گردد در تیم دیگری در انگلیس مربیگری کند.

روزنامه سان نه تنها بازگشت مورینیو به چلسی را تقریبا قطعی می داند بلکه تاریخ اولین بازی او به عنوان سرمربی آبی پوشان لندن را معین نموده است. طبق ادعای سان این بازی 17 جولای 2013 مقابل تیم منتخب سینگهای تایلند در اردوی پیش فصل قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 829

به "قرارداد مورینیو - چلسی را تمام شده بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد مورینیو - چلسی را تمام شده بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید