قیمت هتل آپارتمان های مشهد در چه حدودی است؟

به گزارش مجله رویای کره ای، قیمت مهمانسراهای مشهد هم مانند باقی مراکز اقامتی این شهر بیشتر بر اساس فاصله اش تا حرم مطهر امام رضا (ع) مشخص می گردد. اقامتگاه ها و هتل های نزدیک به حرم معمولا قیمت بالا تری دارند. اما اقامتگاه هایی هم که تا حرم فاصله دارند بیشتر وقت ها برای مهمانانشان سرویس رفت و برگشت حرم در نظر می گیرند. تا مسافران برای زیارت مسئله ای نداشته باشند. البته قیمت مراکز اقامتی مشهد هم مانند شهرهای دیگر، در روزهای پرمسافر بیشتر می گردد. در اینجا اقامتگاه و هتل آپارتمان های مشهد را با قیمت های مناسب معرفی می کنیم. تا بتوانید بر حسب نیازتان اقامتگاهی را انتخاب کنید. با خبرنگاران تریپ همراه باشید.

قیمت هتل آپارتمان های مشهد در چه حدودی است؟

هتل آپارتمان ابریشم

این هتل آپارتمان هم از هتل آپارتمان های مشهد و نزدیک حرم است که اتاق های بسیار شیک و تمیزی دارد. از هتل آپارتمان ابریشم با حدود 10 دقیقه پیاده روی به حرم می رسید. هتل رستوران بسیار خوبی دارد که با غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می نماید. قیمت یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته این هتل همراه با صبحانه و ناهار و شام برای هر نفر حدود 100 هزار تومان است.

هتل آپارتمان قصر نوین

هتل آپارتمان قصر نوین علاوه بر قیمت مناسبش، فاصله کمی تا حرم دارد و همزمان با اتاق هایی تمیز و مرتب از مهمانان پذیرایی می نماید. شما می توانید برای اقامت در این هتل منوی فولبرد یا با صبحانه را انتخاب کنید. بسته به نوع اتاق هزینه پرداختی تان متفاوت خواهد شد. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل آپارتمان با صبحانه و در روزهای عادی برای هر نفر حدود 20 هزار تومان است. اگر هم دوست داشته باشید علاوه بر ناهار، صبحانه و شام هم داشته باشید، هزینه اقامتتان در اتاق دو تخته برای هر نفر حدود 32 هزار تومان است.

هتل آپارتمان اسپینو

هتل آپارتمان اسپینو را هم می توانیم یکی ازهتل های نزدیک به حرم در نظر بگیریم. از این هتل با ماشین تقریبا 10دقیقه ای به حرم مطهر امام رضا (ع) خواهید رسید. هتل اسپینو امکانات رفاهی کاملی برای مهمانانش در نظر گرفته. مثلا با اقامت در این هتل می توانید از کافی شاپ، سونا، جکوزی و خدماتی مانند تاکسی سرویس و لاندری بهره ببرید. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته همراه با صبحانه در این هتل برای هر نفر حدود 40 هزار تومان است. بعلاوه قیمت یک شب اقامت در اتاقی دو تخته با صبحانه و ناهار و شام برای هر نفر حدود 55 هزار تومان خواهد بود.

هتل آپارتمان شارین

از هتل آپارتمان شارین با ماشین 10دقیقه ای به حرم می رسید. این هتل آپارتمان خدمات خوبی به مهمانانش ارائه می دهد و دسترسی خوبی هم به حرم دارد. این موارد و قیمت مناسبش باعث شده مسافران زیادی این هتل را برای اقامتشان در مشهد انتخاب نمایند. قیمت یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته هتل شارین با صبحانه و ناهار و شام حدود 50 هزارتومان است. نکته مثبت این هتل برای خانواده هایی که تعدادشان زیاد است این است که هتل اتاق هایی 6 تخته هم دارد. و قیمت یک شب اقامت در آنها با صبحانه و ناهار و شام برای هر نفر حدود 40 هزار تومان می گردد.

برترین هتل مشهد کدام است؟

رزرو و مشاهده قیمت هتل های مشهد

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1963

به "قیمت هتل آپارتمان های مشهد در چه حدودی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هتل آپارتمان های مشهد در چه حدودی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید