لزوم استفاده از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری آذربایجان شرقی در طرح توسعه اشتغال

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل میراث­ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان­ شرقی بر لزوم تدوین طرح توسعه اشتغال در 65 روستای منتخب استان با موضوع روستاهای هدف گردشگری تاکید نمود.

لزوم استفاده از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری آذربایجان شرقی در طرح توسعه اشتغال

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط­ عمومی میراث­ فرهنگی، گردشگری و صنایع­ دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار در جلسه آنالیز طرح تحقیقاتی توسعه اشتغال 65 روستای منتخب، با اشاره به وجود 52 روستای هدف گردشگری در استان گفت: تمامی روستاهای هدف گردشگری استان باید در ساختار اولیه این طرح، توسط مشاور در نظر گرفته گردد چرا که ایجاد اشتغال و روستاهای هدف گردشگری ارتباط مستقیم دارند.

آبدار اضافه نمود: با توجه به اقدامات انجام شده در سال های اخیر، در زمینه ایجاد زیرساخت ­ها و سرمایه­ گذاری در راستای توسعه گردشگری در روستاهای هدف، این روستا­ها قابلیت ویژه ­ای برای هدف­ گذاری در طرح مزبور برای توسعه اشتغال در شرایط کنونی را دارند که ضروری است این هم افزایی به وسیله مشاور و دستگاه های ذی مدخل به عمل آید.

او در پایان گفت: این طرح تحت نظر دفتر امور روستایی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان ­شرقی آغازشده است و به منظور ارائه هرچه بیشتر اطلاعات مربوط به روستاهای هدف گردشگری، در نشست مشترکی با حضور کارشناسان حوزه ­های مرتبط اداره کل با مشاور طرح به آنالیز و ارائه موارد حائز اهمیت خواهیم پرداخت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 651

به "لزوم استفاده از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری آذربایجان شرقی در طرح توسعه اشتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم استفاده از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری آذربایجان شرقی در طرح توسعه اشتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید