همایش یک سفر یک تجربه سریلانکا (مهر 96) (تور سریلانکا ارزان)

به گزارش مجله رویای کره ای، اینجا سرزمین معبدهای کهن است. در غارها یا در نوک قله هایش هم معابدی تاریخی را خواهیدیافت. شاید کوچک باشد اما تعداد زیادی آثار تاریخی ثبت شده در لیست آثار باستانی یونسکو دارد. جمعیتش یک چهارم جمعیت ایران است و مساحتش حدود 66هزار کیلومترمربع.

همایش یک سفر یک تجربه سریلانکا (مهر 96) (تور سریلانکا ارزان)

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

سرگرمی با فیل ها و غذا دادن به آن ها و تماشای حمام کردن فیل ها و حتی آب تنی در کنار انها وقتی به سر و روی تان آب می پاشند؛ فقط بخش کوچکی از سرگرمیات مجذوب کننده سریلانکاست. در همایش یک سفر یک تجربه فیلم ها و تصاویر بیشتری از تور سریلانکا خواهید دید.

همایش یک سفر یک تجربه این بار سریلانکا

به خاطر شکل نقشه سریلانکا به آن لقب گوشواره یا اشک داده اند. گاهی به آن گوشواره شبه قاره هند می گویند! سواحل سپید سریلانکا همانند حلقه ای جزیره را در برگرفته اند و زیبایی اش را صد چندان نموده اند. هر جا که بروید به آب می رسید، به ساحل زیبای دریای لاکادیو. در سریلانکا ویرانه هایی از بناهای تاریخی را می بینید که به سختی می توان قدمت آن ها را مشخص کرد، آنقدر قدیمی که شاید همزمان با وجود اولین انسان باشد!

اگر اهل سینما باشید حتما فیلم ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد را دیده اید. این فیلم پرطرفدار سال 1984 در سریلانکا و در شهر کَندی فیلمبرداری شده است. زمانی که هندی ها به دلایل امنیتی و به خاطر نوع فیلم نامه، تغییرات بسیاری در ساختار فیلم دادند، اسپیلبرگ کارگردان مشهور سینمای هالیوود تصمیم می گیرد به سریلانکا برود. این چنین بود که یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمای هالیوود در سریلانکا ساخته شد. دلیل انتخاب سریلانکا هم معابد کم نظیر این کشور است. ایندیانا جونز فیلمی است با لوکیشن های عجیب و غریب که اسپیلبرگ، کارگردان این فیلم، این لوکیشن ها را فقط در سریلانکا پیداکرد.

از طرف دیگر مردمان خونگرم و سخت کوش سریلانکایی، غذاهای متفاوت این منطقه با ادویه ها و طعم های منحصربفردش، مزارع چای (چای های معروف سیلان) و قیمت مناسب اجناس در این کشور، آن را تبدیل به یک مقصد ناب توریستی نموده است. آنقدر ناب که لونلی پلنت، مرجع کتب توریستی، به خوانندگانش توصیه می نماید: اگر به این جزیره فوق العاده تا کنون سفر ننموده اید، همین الان برای سفر به آن برنامه ریزی کنید.

در نهایت ترکیب فرهنگ هند و جنوب شرق آسیا از سریلانکا مقصد کم نظیری برای توریستی ساخته است. اگر می خواهید از جاذبه های سریلانکا، برنامه پیشنهادی سفر به این جزیره، نحوه گرفتن ویزا و هزینه های سفر بیشتر بدانید، در همایش یک سفر یک تجربه با ما همراه شوید.

دراین همایش چه خواهیم گفت؟

در این همایش مانند همایش کوبا و همایش اندونزی، پای صحبت های کریم شادفر می نشینیم تا از تجربیات سفرش به سریلانکا بگوید. ایشان سفر 22 روزه ای به سریلانکا داشتند و از این سفر عکس ها و فیلم های اختصاصی بسیاری دارند. فرصت پرسش و پاسخ در این همایش برای همه شرکت کنندگان وجود دارد.

سرفصل های همایش سریلانکا کدامند؟

  • چطور به سریلانکا سفر کنم؟
  • جاذبه های سریلانکا کدامند؟
  • سریلانکا کجاست؟
  • شرایط دریافت ویزای این کشور چطور است؟
  • پخش عکس و فیلم های اختصاصی از سفر به سریلانکا
  • هزینه های سفر به سریلانکا چه قدر است؟
  • سوغاتی و یادگاری های سریلانکا کدامند؟
  • برنامه پیشنهادی سفر به این جزیره چیست؟

و خیلی سئوالات دیگر که هر توریست حرفه ای پیش از سفر به یک مقصد خارجی حتما در فکر دارد؛ ما به همه آنها پاسخ خواهیم داد.

قرعه کشی هم داریم

در این همایش طبق روال برنامه های پیشین، در سرانجامی برنامه قرعه کشی انجام می دهیم. پیش از ورود به سالن همکاران ما در مقابل درب ورودی به شما فرمی را می دهند تا نام خود را در آن بنویسید. به همین سادگی شما در قرعه کشی خبرنگاران ثبت نام نموده اید. این شانس را به خود بدهید تا برنده جایزه اعتبار یک میلیون تومانی سفر به سریلانکا باشید.

در سرانجام مراسم از شما پذیرایی خواهد شد

وقتی برنامه تمام شد، در سرانجام فرصتی داریم در یک فضای صمیمانه در کنارتان باشیم. می توانید با اعضای خبرنگاران، لیدرهایی که دوست شان دارید و کارمندانی که می شناسیدشان، گپ و گفت محبت آمیز ای داشته باشید. ما آنجا هستیم تا به همه سئوالات شما پاسخ بدهیم.

چطور در همایش شرکت کنم؟

این همایش رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد.

تاریخ برگزاری: شنبه 15 مهرماه

ساعت همایش: 18:00 الی 20:00

محل همایش: باغ موزه قصر

آدرس: تهران، سرانجامی خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر، سالن مارکوف

تلفن روابط عمومی: 41663000 021 داخلی: 4

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2155

به "همایش یک سفر یک تجربه سریلانکا (مهر 96) (تور سریلانکا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یک سفر یک تجربه سریلانکا (مهر 96) (تور سریلانکا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید