تور ارزان آلمان: مرسدس بنز EQE 350 در نمایشگاه خودرو مونیخ، اس کلاس برقی در ابعاد کوچک تر؟

به گزارش مجله رویای کره ای، مرسدس بنز EQE 350 در نمایشگاه خودرو مونیخ به نمایش عایدی. به ظاهر، EQE میخواهد راستا EQS را دنبال کند.

تور ارزان آلمان: مرسدس بنز EQE 350 در نمایشگاه خودرو مونیخ، اس کلاس برقی در ابعاد کوچک تر؟

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

خبرنگاران - مهدی درفشی: مرسدس بنز در حال توسعه مجموعه EQ با طیف وسیعی از محصولات الکتریکی است. از جمله این محصولات می توان به EQE 350 اشاره نمود. فراوری این خودرو از اواسط سال 2022 برای بازارهایی مانند اروپا و آمریکا شروع خواهد شد. در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مرسدس EQE مشابه با EQS است؟

تشخیص محصولات نو مرسدس بنز از یک دیگر، کمی سخت است! مرسدس بنز EQE 350 از لحاظ مقدار، در طول، عرض و ارتفاع، کوچک تر از EQS است. در مرسدس بنز EQE نسبت به سایر مدل ها، جلو پنجره عظیم تر است و به داخل سپر، متمایل است. بعلاوه چراغ های جلو هم از نوع ال ای دی هستند. برای مرسدس بنز EQE 350 رینگ های 19 و 20 اینچی قابل سفارش است.

سدان الکتریکی مرسدس بنز، آیرودینامیک ترین خودرو در دنیا؟

همچون EQS، در طراحی EQE بر کارآیی آیرودینامیکی تأکید شده است. بنابراین EQE توانایی بدست آوردن ضریب درگ 0.20 را دارد. این خودرو در کنار برادر عظیمترش، آیرودینامیک ترین خودرو دنیا است.

مرسدس بنز EQE 350 چه در چنته دارد؟

مرسدس بنز EQE 350 به موتور الکتریکی 215 کیلوواتی مجهز است. این موتور در عقب خودرو نصب شده و قدرتی معادل 288 اسب بخار و 530 نیوتن متر گشتاور دارد. در حالت استاندارد، قدرت موتور به واسطه یک جعبه دنده تک سرعته، به محور عقب منتقل می گردد. اگر چه امکان سفارش سیستم چهار چرخ متحرک 4Matic هم وجود دارد. منبع تغذیه این موتور، یک باتری 90.6 کیلووات ساعتی است. مرسدس بنز EQE با یک بار شارژ کامل امکان پیمایش 660 کیلومتر مسافت را دارد. در صورت اتمام شارژ، با استفاده از ایستگاه های شارژ سریع، در مدت 31 دقیقه ده تا 80 درصد باتری شارژ گردد.

سیستم تعلیق مشابه با اس کلاس نو

سیستم تعلیق EQE 350 مشابه با اس کلاس نو است. چرخ های عقب هم حداکثر 10 درجه، امکان گردش دارند. سیستم AirMatic هم در حالت اسپرت، ارتفاع خودرو را پس از سرعت 75 مایل بر ساعت، یک اینچ کاهش می دهد تا کاهش کشش و افزایش ثبات خودرو یاری کند. با سرعت کمتر از 25 مایل در ساعت، کاربران امکان تنظیم سیستم تعلیق به صورت دستی را دارند. آن ها امکان افزایش ارتفاع به مقدار یک اینچ را دارند تا بتوانند از بعضی موانع، راحت تر عبور نمایند.

کابین تمام دیجیتالی

داشبورد مرسدس بنز EQE 350 را سه نمایشگر عظیم تشکیل داده است. یک کلاستر 12.3 اینچی در سمت راننده تعبیه شده و امکان نمایش اطلاعات مورد احتیاج را دارد. یک صفحه نمایشگر 17.7 اینچی در قسمت میانی و یک صفحه نمایشگر 12.3 اینچی هم در قسمت سرنشین جلو نصب شده است. صفحه نمایشگر مرکزی به حس گر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک مجهز است.

مرسدس بنز AVTR در نمایشگاه خودرو مونیخ؛ خودرویی که فکر شما را می خواند
مدل مفهومی شماره یک، کراس اوور برقی اسمارت در نمایشگاه خودرو مونیخ
رنو 5 نو در نمایشگاه خودرو مونیخ /سوپر مینی خاطره انگیز برقی شد
رنو مگان برقی در نمایشگاه مونیخ رونمایی شد/ فرانسوی بازیافتی در راه بازار!
هیوندای روبو تاکسی در مونیخ رونمایی شد+مشخصات تاکسی هوشمند کره ای
منبع: بیت ران
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1807

به "تور ارزان آلمان: مرسدس بنز EQE 350 در نمایشگاه خودرو مونیخ، اس کلاس برقی در ابعاد کوچک تر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: مرسدس بنز EQE 350 در نمایشگاه خودرو مونیخ، اس کلاس برقی در ابعاد کوچک تر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید