مشخصات فنی گوشی آنر مجیک 5 فاش شد

به گزارش مجله رویای کره ای، آنر میخواهد به زودی از گوشی نو خود با نام آنر مجیک 5 رونمایی کند؛ محصولی که به تازگی شاهد افشای مشخصات فنی آن بوده ایم.

مشخصات فنی گوشی آنر مجیک 5 فاش شد

اگر خبرهای مربوط به پردازنده های موبایل را دنبال نموده باشید، احتمالا می دانید که کوالکام میخواهد در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) رویداد Summit خود را برگزار نموده و در آن از پردازنده تازه و مورد انتظارش یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی کند. البته این رویداد در تاریخ یادشده شروع و تا 17 نوامبر (26 آبان) هم ادامه خواهد داشت که در یکی از این سه روز، پردازنده تازه هم رونمایی خواهد شد. پردازنده ای که قرار است به عنوان قلب تپنده در پرچم داران سال 2023 ایفای نقش کند.

اینطور که به نظر می رسد، نخستین محصولاتی که قرار است از این تراشه به عنوان قلب تپنده بهره ببرند سری شیائومی 13 خواهند بود. حالا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه یک شرکت چینی دیگر یعنی آنر هم میخواهد از گوشی پرچم دار خود با این تراشه رونمایی کند که البته بعید است این اتفاق زودتر از رونمایی از سری شیائومی 13 رخ دهد. چون آنر مجیک 4 را در فوریه همین سال جاری رونمایی کرد و اگر قرار به معرفی پرچم دار دیگری باشد، این اتفاق قاعدتا باید در ماه مشابه اما در سال آینده یعنی حدودا سه ماه دیگر رخ دهد.

با این حال صرف نظر از زمان رونمایی رسمی آنر مجیک 5، امروز خبری منتشر شده که به لطف آن توانسته ایم به بخشی از مهم ترین مشخصات فنی این گوشی دسترسی پیدا کنیم. اینطور که به نظر می رسد، گوشی یادشده نمایشگری 6.8 اینچی خواهد داشت که از استانداردهای محافظت چشم هم پشتیبانی می نماید. سریع تر شدن فرایند بازگشایی قفل صفحه به وسیله تشخیص چهره، بهبود مانیتور ژست ها و… هم از جمله قابلیت های خوب این گوشی به شمار می روند.

روی پنل پشتی این گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با مقدار بسیار بزرگ و مبتنی بر سیستم پردازش تصویر هوش مصنوعی نقش بسته که انتظار می رود عملکرد بسیار خوبی هم در زمینه عکاسی و فیلم برداری داشته باشد. صرفا جهت یادآوری باید بگوییم آنر مجیک 4 مدتی در آنالیز های وب سایت Dxomark در صدر جدول برترین دوربین گوشی قرار داشت. این گوشی بعلاوه یک سیستم پردازش تصویر مستقل هم دارد که یاری می نماید گوشی فرایند عکاسی و فیلم برداری را با مصرف انرژی کمتری انجام دهد.

آنر مجیک 5 از آن جایی که یک پرچم دار تمام عیار خواهد بود، از لحاظ توان سخت افزاری و پردازشی هم به برترین پردازنده موجود مجهز خواهد شد. در نتیجه انتظار می رود اسنپدراگون 8 نسل 2 یا مدیاتک دایمنسیتی 9200 به عنوان قلب تپنده در آن ایفای نقش نمایند که هر دو با توجه به خبرها و شایعات در زمینه پردازشی و گرافیکی عالی هستند. البته در بعضی از خبرگزاری ها آمده که آنر شاید با توجه به بازار عرضه، از هر دو پردازنده برای گوشی پرچم دار خود استفاده کند.

سایر مشخصات این گوشی شامل بهره مندی از استاندارد ضد آب IP68، شارژر سیمی 100 واتی و بی سیم 50 واتی و رابط کاربری Magic OS 7.0 می گردد که رابط یادشده باعث می گردد کاربر تجربه بسیار روان و لذت بخشی از کار با گوشی داشته باشد و در طول زمان هم با مشکلاتی نظیر کندی روبرو نگردد.

در حال حاضر اطلاعاتی که پیرامون این گوشی داریم به همین موارد محدود می شوند. انتظار می رود آنر مجیک 5 هم مثل نسل گذشته اوایل سال آینده میلادی رسما رونمایی و راهی بازار گردد. با این حال باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر ماند.

منبع: Gizchina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2180

به "مشخصات فنی گوشی آنر مجیک 5 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گوشی آنر مجیک 5 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید