مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی

به گزارش مجله رویای کره ای، قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به خصوص برای ما که در ایران زندگی می کنیم بسیار مهم است و چند ماه است که منتظر هستیم تا قیمت کنسول بازی نو سونی و مایکروسافت اعلام شود. در این ویدئو از احتمالات صحبت می کنیم و به شما می گوییم ممکن است قیمتشان در چه محدوده ای باشد.

مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی

سطح زیرین ایکس باکس سری ایکس، چیزی به پهنای کنترلر ایکس باکس وان و ارتفاع آن شاید به سه برابر آن برسد. لوگوی همیشگی ایکس باکس که به اسم دکمه خاموش و روشن عمل می کند و شکاف قرار دادن دیسک همراه با دکمه اجکت (Eject) تنها مواردی هستند که در جلوی کنسول دیده می شوند. طراحی آن به طور کلی ساده است و با چیزی که ایکس باکس های قدیمی تر به آن شبیه بودند فاصله زیادی دارد. طراحی کنسول های اخیر مایکروسافت، یعنی ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان اس، هم فرمولی مشابه را دارد. بعلاوه گفته شد که این ایکس باکس را به هر دو حالت افقی و عمودی می توان قرار داد.

گفتنی است در همین حین سونی از پلی استیشن 5 کاملا دیجیتال (فاقد درایو نوری) هم رونمایی کرد که احتمالا ارزانتر از مدل دیگری خواهد بود. متاسفانه هنوز قیمت نهایی این دو نسخه از کنسول اعلام نشده.

صحبت های حاکی از توان پردازشی چهار برابر ایکس باکس وان ایکس، اجرای بازی ها در رزولوشن 8K و نرخ نوسازی 120Hz به گوش همه مان رسیده است. اما شاید این سوال در فکر شما ایجاد شود که آیا چنین سخت افزاری را می توان در کنسولی به ابعاد ایکس باکس وان ایکس قرار گرفته است؟

منبع مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1832

به "مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید