مقاوم سازی 4500 واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای تاسیس این نهاد تا به امروز 4500 واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده است.

مقاوم سازی 4500 واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری

جهت دریافت خدمات میز و صندلی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ابوالقاسم رستگار در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در شهرکرد اظهار کرد: این نهاد تا به امروز 4 هزار و 500 واحد مسکونی برای نیازمندان مقاوم سازی و احداث نموده است که از این تعداد یک هزار و 300 مورد مسکن شهری است.

وی توضیح داد: برای مقاوم سازی 3 هزار و 100 واحد مسکن روستایی 290 میلیاردریال از منابع بانکی و 75میلیارد ریال هم برای نوسازی واحدهای مسکن شهری از منابع امداد و اعتبارات سفر رئیس جمهور هزینه شده است.

رستگار اضافه نمود: برهمین اساس می توان گفت که بیش از 40 درصد واحدهای روستایی استان مقاوم سازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری در ادامه از فعالیت 25 کانون فرهنگی تربیتی در این استان خبرداد و گفت: از این تعداد چهار کانون به صورت دائم و21 کانون به صورت موقت با حضور بیش از 5 هزار دانش آموز فعالیت می نمایند.

رستگار اظهار کرد: برای این کانون بیش از 2.5 میلیارد ریال بودجه اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در تابستان سال جاری بیش از یک هزار و 900 دانش آموز در کانون های دائمی و موقت کمیته امداد آموزش دیدند، گفت: دانش آموزان شرکت نماینده در کلاس های فرهنگی هنری کانون ها در جشنواره پیامبر اعظم(ص) نیز شرکت کردند و پیروز شدند در رشته های مختلف به مسابقات کشوری پیدا نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 966

به "مقاوم سازی 4500 واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاوم سازی 4500 واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید