مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل ، راهی مناسب و آسان

به گزارش مجله رویای کره ای، کانادا در سال های گذشته برنامه های مختلفی را برای مهاجرت و تحصیل در نظر گرفته است. این کشور برنامه دارد تا جمعیت مهاجران خود و به طور کلی جمعیتش را تا سال 2050 افزایش دهد و برای این کار از نیروی کار متخصص، سرمایه گذاران، دانشجویان و دانش آموزان استفاده می نماید. یکی از آسان ترین روش ها برای رفتن به کانادا مهاجرت به وسیله تحصیل است. در این مقاله به کلیات و مراحل تحصیل در کانادا می پردازیم، سپس یک موسسه مهاجرتی مطمئن را به شما معرفی می کنیم.

مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل ، راهی مناسب و آسان

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ویزاهای تحصیلی کانادا و اخذ پذیرش

شما می توانید از روش های مختلفی ویزاهای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. برای دریافت ویزای تحصیلی باید پذیرش گرفته باشید. ویزای دانش آموزی، ویزای دانشجویی به وسیله پذیرش در دانشگاه یا کالج میسر می گردد. دوره های تحصیلی کالج یکی از گزینه های مناسب برای افرادی است که می خواهند به سرعت در کانادا وارد بازار کار شده و برای دریافت اقامت دائم خود اقدام نمایند. دوره های کالج از دوره های چند ماهه تا چند ساله را شامل می گردد. شما می توانید تحت شرایطی یک همراه برای خود در هرکدام از ویزاهای تحصیلی داشته باشید.

برای تحصیل در کانادا چه مدارکی و مراحلی ضروری است؟

برای تحصیل در کانادا مدارک تحصیلی دوره های گذشته تحصیلی به صورت ترجمه شده، انگیزه امه برای دانشگاه، مدارک راضی نماینده افسر مهاجرت، مدارک دال بر داشتن توانایی اقتصادی، مدارک مربوط به انگشت نگاری و بیومتریک، مدارک زبان، پذیرش از دانشگاه مربوطه و ویزای تحصیلی لازم هستند.

موسسه مهاجرتی زانکو | مشاوره رایگان در انواع کیس های مهاجرتی از جمله تحصیلی

زانکو با داشتن وکیل های مهاجرتی خبره راهکاری مطمئن به شما در زمینه تحصیل و دیگر زمینه های مهاجرتی ارائه میدهد. برخلاف بسیار از موسسه های مهاجرتی که بابت مشاوره حق الزحمه دریافت می نمایند، سیاست موسسه زانکو بر این اساس نیست. پس از رسیدن توافق برسر روش مهاجرت شما، فرایند مهاجرتی شما آغاز می گردد و تا رسیدن شما به خاک کانادا موسسه زانکو در کنار شماست.

برای مطالعه بیشتر می توانید به وبلاگ زانکو مراجعه نموده و مطلب مدارک زبان انگلیسی مورد قبول کانادا را مطالعه کنید. دیگر مطالب مهاجرتی و تکمیلی در وبلاگ زانکو روزانه منتشر می گردد. اینستاگرام زانکو نیز روزانه مطالب تصویری مفیدی را برای افرادی که می خواهند مهاجرت نمایند منتشر می نماید. از این مطالب به شما مطلب بیومتریک کانادا در اینستاگرام زانکو پیشنهاد می گردد.

کرونا فرصت یا تهدید مهاجرتی

در ایام کرونا شما می توانید کم کم به جمع کردن مدارک خود از جمله مدارک زبا ، دریافت مدارک تحصیلی و ترجمه آنها اقدام کنید تا زمانی که سفارت باز می گردد بتوانید اقدام به اخذ پذیرش و ویزا کنید.

اگر قصد مهاجرت دارید ولی هنوز نمی دانید که از کدام روش باید اقدام کنید با شماره 02122225334 تماس حاصل کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1020

به "مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل ، راهی مناسب و آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل ، راهی مناسب و آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید