نتایج در زمین رقم بخورد پرسپولیس قهرمان می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، بهزاد داداش زاده درباره تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال به علت برگزاری اردوی تیم ملی ایران گفت: فصل جاری هم تحت تأثیر کرونا برگزار گردید. فکر می کنم فوتبال باشگاهی به پرسپولیس مدیون است. بسیاری از ضعف ها را این تیم با حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا پوشش داد.

نتایج در زمین رقم بخورد پرسپولیس قهرمان می گردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم اضافه کرد: اگر تمرکز پرسپولیس حفظ گردد این تیم باز هم جام قهرمانی در لیگ برتر را برای پنجمین بار کسب خواهد نمود. سپاهان حریف جدی این تیم است، اما به نظرم از لحاظ فنی باز هم پایین تر از پرسپولیس است.

داداش زاده به انتقاد از حاشیه های به وجود آمده در فوتبال باشگاهی ایران پرداخت و گفت: اگر نتایج بازی ها در هفته های مانده به سرانجام لیگ برتر در مستطیل سبز ثبت گردد قطعا پرسپولیس قهرمان است در غیر این صورت بعید نیست جام به شهر های دیگر برود.

وی ادامه داد: به نظرم بی جهت برای پرسپولیس شلوغ کاری می نمایند. این تیم واقعا توانمند است. در آسیا هم از پرسپولیس و تاکتیک های یحیی گل محمدی می ترسند. صحبت از هر چیزی غیر از قدرت پرسپولیس بی فایده است.

داداش زاده درباره حضور کریم باقری در تیم ملی فوتبال ایران برای یاری به دراگان اسکوچیچ تاکید نمود: او عنصر مدیریت در رختکن هر تیمی است. باقری در دوران بازیکنی هم مدیریت بالایی داشت. قطعا رفتن کریم به تیم ملی برای تعامل با بازیکنان بوده است. همه از او حساب می برند و واقعا به خوبی وظایف خودش را به اسم دستیار انجام می دهد

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1741

به "نتایج در زمین رقم بخورد پرسپولیس قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج در زمین رقم بخورد پرسپولیس قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید