نجفی: سلاح رستمیان آنچنان هم مشکل ندارد، رستوران و خوابگاه فراهم باشد اردوها متمرکز می شوند

به گزارش مجله رویای کره ای، سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: هنوز رگلاتور سلاح هانیه رستمیان تعمیر نشده است، اما او با همان شرایط در حال تمرین است و سلاحش آنچنان هم مشکل ندارد!

نجفی: سلاح رستمیان آنچنان هم مشکل ندارد، رستوران و خوابگاه فراهم باشد اردوها متمرکز می شوند

احمد نجفی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص تعمیر سلاح (تعویض رگلاتور) هانیه رستمیان المپین تیراندازی که از کسب نتیجه دو مسابقه بین المللی آنلاین بازمانده بود، اظهار کرد: نه فعلا عوض نکرده اند. او با همان سلاح در حال تمرین است. البته قبلا رگلاتورش را عوض کرده بودند نمی دانم چرا مجددا این رخ داد. قرار شده در اسرع وقت سلاحی تهیه شود. البته سلاح رستمیان فعلا در کشور موجود نیست.

سلاح رستمیان آنچنان هم مشکل ندارد!

سرمربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این سوال که در حال حاضر رستمیان باید برای تمرین و مسابقات آینده چه کند گفت: سلاحش آنچنان هم مشکل ندارد! امیدوارم که فدراسیون در اسرع وقت آن را تعویض کند.

برای تغییر سلاح ملی پوشان باید از قبل سفارش می دادیم

وی در پاسخ به این سوال که چرا سال گذشته همزمان با تیم تفنگ سلاح ورزشکاران را تعویض نکردید گفت: آن ها قبل از مسابقه سفارش داده بودند. ما هم باید قبلش سفارش می دادیم تا سلاح ها را برای ما به آلمان می آوردند. باید یک سال قبل درخواست می دادیم تا به فروشگاه می فرستادند، اما چون اعلام نشده بود نتوانستیم بگیریم.

شرایط رستوران و خوابگاه درست شود اردوی متمرکز شروع می شود

نجفی در خصوص شرایط فروغی و رستمیان المپین های حاضر در تمرینات گفت: شرایط خوب است. هفته ای سه جلسه تمرین می کنند. صحبت کردیم اگر کمی شرایط رستوران و خوابگاه را درست کنند اردوی متمرکز بگذاریم و دو سه نفر دیگر هم دعوت کنیم. ما برای مسابقات آنلاین هفته گذشته فتحی را آوردیم که در فینال قهرمان شد و فروغی هرچند در مقدماتی رکورد بهتری زد اما در فینال دوم شد.

رستمیان فقط روزی 40 - 50 تیر می زند

او در خصوص کمبود فشنگ برای تمرینات 25 متر رستمیان گفت: در این 5 - 6 ماه مانده تا مسابقات المپیک مسئله ای نداریم و فشنگ برای تمرین داریم. رستمیان خیلی کم استفاده می کند. ورزشکار باید حداقل روزی 200 تا 300 تیر بزند اما با این شرایط با حداقل فشنگ بایستی تمرین کرد. رستمیان در این شرایط حداقل روزی 40 تا 50 تیر می زند و فکر نکنم تا المپیک مسئله ای بابت نبود فشنگ داشته باشد.

می توانیم در توکیو فشنگ بخریم

نجفی در خصوص تهیه فشنگ برای مسابقات المپیک گفت: 100 درصد در همان المپیک شرکت هایی هستند که فشنگ می فروشند و می توانیم همانجا تهیه کنیم. با این شرایط معلوم نیست که بتوانیم به اردو یا مسابقه برون مرزی اعزام شویم. ممکن است در یک کشور کرونا شدت بگیرد و دوباره همه برنامه ها تغییر کند.

سبقت اللهی شانس کسب سهمیه دارد اما به خاطر کرونا به تهران نمی آید

وی در خصوص شانس کسب سهمیه از طریق رنکینگ توسط گلنوش سبقت اللهی گفت: سبقت اللهی همچنان شانس کسب سهمیه دارد، البته اگر مسابقاتی باشد و بتواند شرکت کند. سبقت اللهی به سبب کرونا تهران نمی آید و در مسابقات آنلاین هم شرکت نکرد. خانواده او نمی خواهند مسئله ای برایش پیش بیاید و ترجیح می دهند در همان شهر خودشان تمرین کند. برنامه های تمرینی او را پیگیری می کنیم و تمرینات مرتبی دارد. جز سبقت اللهی دیگر شانسی برای کسب سهمیه از طریق رنکینگ نداریم. امیدواریم او بتواتد سهمیه بگیرد. به امید خدا این کرونا و شیوعش آرام تر شود تا ورزشکاران بتوانند به اردوی متمرکز بیایند.

فردی بیمار شود چه کسی پاسخگوست؟

وی در پاسخ به این سوال که هنوز مسابقات لیگ استارت نخورده است چقدر برگزاری این مسابقات برای ملی پوشان تاثیر گذار خواهد بود گفت: مسئله ای نیست. بیشتر ملی پوشان تمرین دارند. به سبب کرونا امسال کمی برگزاری مسابقات با مشکل روبه رو شد. حضور تعداد زیادی ورزشکار در یک فضا بدون برنامه ریزی ممکن است سبب مشکل شود. اگر مسئله ای پیش بیاید یا فردی بیمار شود چه کسی پاسخگو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1438

به "نجفی: سلاح رستمیان آنچنان هم مشکل ندارد، رستوران و خوابگاه فراهم باشد اردوها متمرکز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجفی: سلاح رستمیان آنچنان هم مشکل ندارد، رستوران و خوابگاه فراهم باشد اردوها متمرکز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید