نخستین پیروزی استراماچونی با استقلال، صعود آبی ها از دل خاموشی!

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال امروز دوشنبه تیم های استقلال و گل ریحان در استادیوم انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به انتها رسید. محمد پاپی (38) برای گل ریحان، دیوسالار (43 - گل به خودی)، سجاد آقایی(93) و فرشید اسماعیلی(113) برای استقلال گل زدند.

نخستین پیروزی استراماچونی با استقلال، صعود آبی ها از دل خاموشی!

استقلال در این بازی نسبت به حریف لیگ دسته اولی خود برتر نشان داد. در دقیقه 26 ،اشتباه مدافع گل ریحان باعث شد توپ به مهدی قائدی برسد و او هم پاس مناسبی را در اختیار داریوش شجاعیان قرار داد ولی هافبک استقلال نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 32 تیم گل ریحان با ارسال توپ از کناره ها می توانست به گل برسد اما حسین حسینی دروازه بان استقلال توپ را از آن خود کرد.

در ادامه تیم گل ریحان با شوت از راه دور محمد پاپی در دقیقه 38 توانست نتیجه را یک بر صفر کند و بازیکنان استقلال را به شوک فرو ببرد.

این رجحان اما زیاد دوام نیاورد و شاگردان آندره استراماچونی در استقلال توانستند با شوت محمد دانشگر (بعد از برخورد با دیوسالار مدافع گل ریحان) در دقیقه 43 بازی را به تساوی بکشانند.

شروع نیمه دوم با حملات استقلال همراه شد و این تیم سعی داشت به گل رجحان دست پیدا کند اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم برق استادیوم قطع شد تا بازیکنان دقایقی را داخل زمین بمانند و البته تعدادی هم به رختکن رفتند تا برق مجددا وصل شد و بازی با دقایق زیادی تاخیر شروع شد.

در شروع مجدد بازی استقلال در دقیقه 56 صاحب یک ضربه پنالتی شد که مرتضی تبریزی نتوانست آن را به گل تبدیل کند و دروازه بان گل ریحان ضربه او را مهار کرد. در این صحنه دروازه بان گل ریحان روی مهدی قائدی مرتکب خطا شد.

در ادامه دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده نمایند تا در نهایت این دیدار در خاتمه 90 دقیقه با تساوی به خاتمه برسد و وقت های اضافه تکلیف تیم برنده را معین کند.

با شروع وقت های اضافه اول استقلال توسط سجاد آقایی به گل رجحان رسید. در دقیقه 93 این دیدار فرشید اسماعیلی توپ را از مدافع حریف ربود و با ورود به محوطه جریمه توپ عرضی را برای آقایی ارسال کرد که این بازیکن توپ را به گل دوم تبدیل کرد.

محمد نصرتی و نیمکت نشینان تیم گل ریحان اعتقاد داشتند که اسماعیلی هنگام دریافت توپ از مدافع حریف مرتکب خطا شده است. همین اعتقاد موجب اعتراض شدید آنها شد تا سیدمهدی سیدعلی ناچار گردد به نصرتی و یکی از اعضای کادر فنی او کارت قرمز نشان دهد.

در دقیقه 112 یکی از بازیکنان گل ریحان با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار شاگردان نصرتی برای جبران گل عقب مانده سخت تر گردد.

یک دقیقه بعد فرشید اسماعیلی که مرد همه کاره استقلال بود گل سوم را به ثمر رساند تا خیال استراماچونی از بابت رسیدن به پیروزی راحت گردد.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر گل ریحان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم سایپا برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 426

به "نخستین پیروزی استراماچونی با استقلال، صعود آبی ها از دل خاموشی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین پیروزی استراماچونی با استقلال، صعود آبی ها از دل خاموشی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید