نقشه کثیف شهرام گربه برای زن شوهردار!

به گزارش مجله رویای کره ای، نسرین حالت خوبه! از تعجب کم مانده بود شاخ در بیاورم. او عینک آفتابی را که به چشم زده بود برداشت، باور نمی کردم شهرام گربه بود، شرور معروف محله مان که از دو سال پیش گم و گور شده بود و همه می گفتند در زندان است.

نقشه کثیف شهرام گربه برای زن شوهردار!

به گزارش، وقتی سوار ماشین شدم اصلاً تصور نمی کردم روزی پشیمان شوم، پسری خوش قیافه پشت فرمان بود و یک آینه بزرگ جلوی ماشین نصب نموده بود، احساس کردم هر جای جایگاه عقب بنشینم او می تواند من را زیر نظر بگیرد و کمی ترسیده بودم تا این که از او اسمم را شنیدم.

نسرین حالت خوبه! از تعجب کم مانده بود شاخ در بیاورم. او عینک آفتابی را که به چشم زده بود برداشت، باور نمی کردم شهرام گربه بود، شرور معروف محله مان که از دو سال پیش گم و گور شده بود و همه می گفتند در زندان است.

از ترس لال شده بودم، او که انگار فهمیده بود خیلی آرام گفت: نترس، من آدم خوبی شدم ضمناً با برادرت نان و نمک خورده ام و احترام خاصی برای خواهرش که شما باشید قائلم، حیف بد موقعی به زندان افتادم والا حتماً به خواستگاری ات می آمدم، واقعاً حیف شد.

آهی کشید، احساس کردم از ته قلب این حرف ها را می زند، راستش را بخواهید چند باری که او همراه با داداش حمید به خانه مان آمده بود دوست داشتم با شهرام گربه هم صحبت شوم. این فرصت خوبی بود، خنده ای کردم و بعد با حالت خجالت زده گفتم:شما ازدواج کردید یا هنوز مجردید!

انگار منتظر همین سوال بود، وقتی شنیدم که او هنوز ازدواج ننموده است ناخواسته لبخندی زدم و نمی دانم چه شد که به او گفتم: من نیز ازدواج ننموده ام و در خانه پدرم هستم...

شهرام خوشحالی اش را نتوانست پنهان کند، ولی از این که نمی تواند در آن محله حضور یابد و به خانه دوست قدیمی اش که برادرم بود بیاید ابراز ناراحتی کرد، البته من به این شکل راضی تر بودم، چون نمی خواستم شهرام بفهمد من ازدواج نموده ام.

با او قرار گذاشتیم تا همدیگر را ملاقات کنیم، شماره تلفن همراهش را به من داد و در حالی که با زبان بی زبانی به من فهماند که دوستم دارد، در نزدیکی خانه مان توقف کرد و من پیاده شدم.

با رفتن شهرام، سوار یک تاکسی شدم تا به خانه خودم بروم، آن شب خانواده شوهرم مهمان ما بودند و باید خانه را مرتب می کردم. در دلم غوغایی بود، هر لحظه فکری به سرم می زد و وقتی به بابک نگاه می کردم در دلم احساس شرمندگی می کردم، اما بعد به یاد اعتیاد او می افتادم که باعث شده بود در زندگی احساس شکست کنم.

روز های نخست بابک مرد خوبی بود، او وقتی به خواستگاری ام آمد، چون خوش تیپ بود و شغل آبرومندی داشت پذیرفتم تا با او ازدواج کنم، هنوز زندگی مشترک ما به یک سال نکشیده بود که بابک را به خاطر اعتیاد از اداره اش اخراج کردند و او به جای این که اعتیادش را ترک کند، خانه را پاتوق کرد و با به هم ریختن اوضاع روحی و روانی اش زندگی را برای من جهنم کرد.

برخی وقت ها احساس می کردم دوستش دارم، اما وقتی عصبانی می شد و من را کتک می زد از او متنفر می شدم، اجازه نداده بودم بچه دار شویم و بابک از سوی پدر و مادرش تحت فشار بود.

آن شب تعداد زیادی ظرف چینی از دستم افتاد و شکست، غذایم بی مزه شده بود طوری که مادر شوهرم تصور کرد بیمار شده ام و خواست استراحت کنم، ظرف ها را خواهر شوهرانم شستند و من لحظه شماری می کردم تا صبح فردا برسد.

وقتی صبح شد و بابک بیرون رفت، تلفن را برداشتم و با شهرام تماس گرفتم، او خیلی مودبانه و با محبت حرف می زد و به من ابراز علاقه می کرد. می دانستم باید خیلی زود به او بگویم که شوهر دارم، اما نمی توانستم و هر روز این تماس ها ادامه داشت.

چند باری به اشتباه بابک را شهرام صدا زدم بعد طوری وانمود کردم که اشتباه شنیده است، اما واقعیت این بود که هر وقت در خلوت خودم بودم به شهرام فکر می کردم، او خیلی عوض شده و یک جنتلمن شده بود.

تصمیم گرفتم با شوهرم درگیر شوم و به حالت قهر خانه را ترک کنم، این کار را کردم و حتی درخواست طلاق دادم. همه کارهایم پنهانی بود و هیچ کس نمی دانست چه نقشه ای دارم. فقط می خواستم از دست بابک راحت شوم و بعد با خیال راحت به سمت شهرام بروم. در این مدت شهرام هر چه اصرار می کرد به ملاقاتش بروم نمی پذیرفتم، می ترسیدم جلوی خودم را نتوانم بگیرم و با گفتن واقعیت شهرام را از دست بدهم.

بابک به التماس افتاده بود، او اصرار داشت بپذیرم که اعتیادش را ترک نموده است و حتی مدارک پزشکی نیز به من نشان داد، اما من با این که می دانستم راست می گوید پایم را داخل یک کفش کردم تا از او طلاق بگیرم.

از وقتی به خانه پدرم رفته بودم هر روز در رویای ازدواج با شهرام بودم در تماس های تلفنی با او جملات عاشقانه رد و بدل می شد و شهرام اصرار داشت به خواستگاری ام بیاید و چندین بار از من خواسته بود به دیدنش بروم و ساعتی گردش کنیم. با این که به او دل بسته بودم، اما ملاقاتش نمی کردم و ترس خاصی به دلم نشسته بود بالاخره روز طلاق فرا رسید و من و بابک از هم جدا شدیم، وقتی به خانه رسیدم اولین کارم تماس با شهرام بود. این بار پذیرفتم ملاقاتش کنم و ساعتی بعد، من و او سوار ماشین به سمت شمال تهران حرکت می کردیم. شهرام حرف های دلنشین زیادی زد، ناهار را در رستورانی خوردیم بعد او خواست من را به خانه خواهرش ببرد، لعیا را از مدت ها پیش می شناختم، خیلی راحت پذیرفتم و به آن جا رفتیم.

وقتی لعیا من را دید تعجب کرد، اما شهرام با بذله گویی چیز هایی پراند. احساس کردم خواهرش می داند که من ازدواج نموده ام به همین دلیل خودم را آماده کردم تا اشتباهی مرتکب نشوم.

شهرام به محض ورود به خانه خواهرش گفت می خواهد چیز هایی بخرد و از آن جا بیرون رفت، لعیا بلافاصله از شوهرم پرسید و وقتی شنید طلاق گرفته ام نفس راحتی کشید و بعد از رابطه من و برادرش پرسید.

من خیلی مختصر تعریف کردم که می خواهیم با هم ازدواج کنیم، چشمان لعیا از حدقه بیرون زد و باور نمی کرد، وقتی آغاز به حرف زدن کرد چشمانم سیاهی رفت، باورم نمی شد، لعیا از من قول گرفت حرفی به شهرام نزنم و با گفتن این که به خاطر مهربانی های مادرم در زمانی که همسایه ما بودند کمکم می نماید گفت: برادرم زن و بچه دارد، او از وقتی آزاد شده است با پول های بادآورده ای که در زمان خلافکاری اش به دست آورده بود مغازه ای خریده است و خیلی خودش را کنترل می نماید تا دیگر سراغ شرارت نرود. یک عیب بزرگ او اعتیادش است، الان نیز به جای رفتن به بیرون از خانه در طبقه بالا در حال کشیدن هرویین است و حتماً بعد به سراغت خواهد آمد تا تو را به طبقه بالا که خودش اجاره نموده است ببرد، تو نرو اگر بروی دیگر راه بازگشتی نداری.

وقتی گریه های لعیا را دیدم، احساس کردم از شهرام می ترسد. دیگر ماندنم در آن جا خطرناک بود بنابراین سریع از خانه خارج شدم، در راهرو بوی تند هرویین پیچیده بود و من هر چه در توان داشتم در پاهایم جمع کردم و پا به فرار گذاشتم. در خانه جلوی آینه نشستم و زار زار گریه کردم، این گریه هنوز هم بعد از گذشت پنج سال ادامه دارد، بابک واقعاً اعتیادش را ترک نموده بود. او در یک شرکت خصوصی مشغول کار شد و بعد با دخترمدیرعامل ازدواج کرد و الان پدر یک دختر خوشگل است. من نیز حسرت می کشم، چون به قول او اعتماد نکردم و زندگی با شهرام را به او ترجیح دادم و حالای زانوی افسوس را بغل نموده ام.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 429

به "نقشه کثیف شهرام گربه برای زن شوهردار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه کثیف شهرام گربه برای زن شوهردار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید