هتل شاه عباسی اصفهان، زیباترین هتل خاورمیانه

به گزارش مجله رویای کره ای، هتل شاه عباسی اصفهان در سال 2017 زیباترین هتل خاورمیانه لقب گرفت. معماری مهمانسرای عباسی به گونه ای است که وقتی وارد آن می شوید انگار به یک سفر مهیج تاریخی دعوت شده اید.

هتل شاه عباسی اصفهان، زیباترین هتل خاورمیانه

هتل شاه عباسی در سال 1106 ساخته شد و در سال 1345 موردبازسازی نهاده شد و به صورت کنونی درآمد. هتل 5 ستاره عباسی با امکانات و خدمات رفاهی مطلوب همه ساله پذیرای میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی زیادی است.

هتل عباسی خود یک جاذبه و یک اثر جاودان است و این شکوه و جاودانگی اش را در تمام فضاهای خود حفظ نموده است. برای نمونه می توان از تالارها و سرسراهایش مثل تالار عالی قاپو نام برد. این تالار از بدو ورودتان با دری منقش توجه شما را به خود جلب می نماید.

داخل تالار که می شوید گچ بری ها و نقاشی های زیبایی را می بینید که ساخته دست هنرمندان قاجاری و صفوی است. این تالار مناسب جلسات تشریفاتی با ظرفیتی 30 نفره است. علاوه بر این هتل عباسی تالارهای دیگری مثل نقش دنیا و تالار آیینه نیز دارد که هر کدام زیبایی خاص خودش را دارد.

از فضاهای بسیار زیبا و تحسین برانگیز هتل عباسی سرسرای ورودی رستوران هتل است که زیباترین گچ بری ها و آینه کاری ها را دارد. در اینجا آن قدر غرق زیبایی می شوید که فراموش می کنید برای چه به آنجا رفته اید. در یک سمت سرسرا تصاویر عظیمی نصب شده که تاریخ 150 سال پیش ایران را به تصویر کشیده است. این تصاویر در واقع عکس هایی است که از نقاشی های دو دنیاگرد خارجی گرفته شده است.

هتل عباسی با سوئیت ها و آپارتمان در سبک ها و ظواهر مختلف به عنوان هتل پنج ستاره اصفهان و در حوزه بافت تاریخی این شهر خودنمایی می نماید و زیبایی های منحصر به فرد این هتل از لحاظ اهمیت تاریخ و هنر ناب ایرانی و اسلامی سبب توجه گردشگران خارجی نسبت به آن شده است.

هتل شاه عباس دارای 3 طبقه و با 225 اتاق مانند اتاق پردیس، صفوی، چشم انداز و استاندارد همچنین سوئیت قاجار هتل عباسی و سوئیت پردیس هتل عباسی که همگی دارای معماری بسیار زیبا، فضایی رؤیایی و خیال انگیز هستند و نه تنها برای گردشگران داخلی و خارجی حتی برای شهفرایندان هم اقامت در آن ها هیجان انگیز است.

در هتل شاه عباسی غذاخوری های زیادی ازجمله رستوران ها، سفره خانه سنتی، چایخانه سنتی و کافه تریا با محیطی دل چسب همراه با معماری و چیدمان خاص وجود دارد، که لذت غذا خوردن را در این هتل تاریخی چند برابر نموده است. علاوه بر این مهمانسرای عباسی در محوطه باغش دارای رستوران، چایخانه سنتی و تریای باغ است. انواع غذاهای سنتی و ایرانی، انواع شربت ها و نوشیدنی ها منوی این رستوران ها را تشکیل می دهد.

در ادامه با بعضی فضاهای متنوع و بسیار زیبای هتل شاه عباسی آشنا شوید؛

رستوران چهل ستون

رستوران چهل ستون با منوی متنوع غذاهای فرنگی و ایرانی، صرف صبحانه در تالار صبحانه که نقش و آیینه کاری هایی از دوره قاجار دارد.

رستوران چشم انداز

رستوران چشم انداز با تسلط از بلندای بام هتل بر تمام شهر پیشنهاد جذابی برای مسافران داخلی و خارجی مهمانسرای عباسی است.

گالری فرش، صرافی، عرضه سوغات خوراکی، فروشگاه طلا، جواهر و ساعت از امکانات دیگر هتل شاه عباس به شمار می فرایند.

از جذابیت های هتل عباسی اصفهان می توان به امکانات و خدمات بسیار مطلوب، پرسنل مجرب و کارآزموده و دسترسی آسان به مراکز اداری و تجاری مانند: مجتمع خرید انقلاب، سپاهان، کوثر و همچنین خیابان زیبای چهارباغ که دارای مجتمع های عظیم تجاری و بانک ها است، اشاره نمود. علاوه بر این ها هتل عباسی به اماکن فرهنگی و تاریخی دسترسی راحتی دارد ازجمله آن ها می توان از سی و سه پل، بازار هنر، کاخ هشت بهشت و … نام برد.

آدرس و تلفن هتل عباسی اصفهان

اصفهان، خیابان چهار باغ عباسی، خیابان امادگاه، هتل عباسی اصفهان

منبع: گردشبان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1022

به "هتل شاه عباسی اصفهان، زیباترین هتل خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل شاه عباسی اصفهان، زیباترین هتل خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید