هدفی که هر روز برای فولاد بزرگتر می شود

به گزارش مجله رویای کره ای، تیم فولاد خوزستان در سال 99 روزهای خوب و با هدفی را پشت سرگذاشت.

هدفی که هر روز برای فولاد بزرگتر می شود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فولاد خوزستان که طی سال های گذشته نتوانسته بود آن طور که باید و شاید انتظارات هواداران خود را برآورده کند، هدایت آن برای لیگ نوزدهم به جواد نکونام سپرده شد تا فولادی ها با استفاده از تجربه کاپیتان و لژیونر سابق تیم ملی ایران که بازی مقابل تیم های بزرگ اروپایی را تجربه کرده بود، دچار تحول شود.

قول نکونام به فولادی ها

نکونام اگرچه در بدو آغاز کار خود تاکید کرد که فولاد نه برای قهرمانی بسته شده است و نه کسب سهمیه آسیایی اما یک قول هم داد که فولاد به صورتی کار خواهد کرد که هیچ تیمی نه تنها در اهواز، بلکه در هیچ شهری نتواند به راحتی فولاد را اذیت کند و شکست دهد.

هدفی که محقق شد

فولادی ها لیگ نوزدهم را با فراز و نشیب آغاز کردند اما از آن جا که سرمربی جوان فولادی ها انگیزه بسیار برای نشان دادن توانایی خود و تیمش داشت، حاصل یک کار دست جمعی با همراهی خوبِ مدیرعامل باشگاه، رسیدن فولاد به قله هدف یعنی کسب عنوان سومی لیگ و راه یابی به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در تابستان 99 بود.

آغاز لیگ بیستم با چاشنی آسیا

لیگ بیستم برای فولاد با همان هدف قبل و با چاشنی آماده شدن برای لیگ قهرمانان آغاز شد. نکونام هم در فولاد ماند تا جهت خوبی که در فولاد آغاز کرده بود را ادامه دهد اما با این تفاوت که هدف و تجربه فولاد و نکونام بزرگ تر از قبل شده بود. فولاد در نیم فصل اول شاید در برخی بازی ها با فراز و نشیب کار کرد اما رفته رفته بر مسابقات مسلط شد و توانست خود را در جمع مدعیان حفظ کند.

فولاد در اندیشه تکرار پیروزیت

نکته شاخص فولاد دو فصل اخیر این است که به راحتی در خانه به هیچ تیمی باج نمی دهد و نکونام توانسته تیمی را بسازد که رقبا از آن ترس داشته باشند. حالا حتی می توان جواد نکونام، این مربی جوان را یک مربی پیروز هم نامید؛ مربی ای که مملو از انگیزه و تلاش است و در لیگ بیستم هم می خواهد مجددا روزهای خوبی را به هواداران تیمش تقدیم کند. فولاد که در لیگ بیستم نیز می خواهد پیروزیت فصل گذشته را تکرار کند، حتی به قهرمانی هم چشم دوخته است و رسیدن به این مهم را برای خود غیرممکن نمی داند. البته فولاد در رقابت با دیگر مدعیان کار به مراتب سخت تری را دارد زیرا به دلیل بسته بودن پنجره اش نتوانست خود را برای حضور در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

کار سخت در ریاض عربستان

فولاد باید 22 فروردین ماه نیز در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات برود. بازی که تا چند روز پیش قرار بود در اهواز برگزار شود و فولادی ها نیز خود را برای میزبانی خوب در این دیدار آماده کرده بودند اما حالا خبر رسیده که برگزاری بازی در ریاض عربستان قطعی شده است. اگرچه فولاد کار سختی در ریاض خواهد داشت اما آنقدر نکونام و شاگردانش انگیزه بردن دارند که صعود آن ها به لیگ قهرمانان آسیا اصلا دور از انتظار نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1570

به "هدفی که هر روز برای فولاد بزرگتر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفی که هر روز برای فولاد بزرگتر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید