هواشناسی ایران 99، 8، 10، ورود سامانه بارشی به کشور، آغاز بارش ها در شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر

به گزارش مجله رویای کره ای، سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه آینده خبر داد و گفت: امروز و فردا دمای هوا در استان های ساحلی 3 تا 6 درجه افزایش می یابد.

هواشناسی ایران 99، 8، 10، ورود سامانه بارشی به کشور، آغاز بارش ها در شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده جو آرام و پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود. انتظار می رود از اواسط هفته آینده کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا حد ناسالم برای گروه های حساس باشد.

همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش پراکنده در شمال آذربایجان غربی پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از چهارشنبه بعدازظهر به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور وارد کشور شده و روزهای پنجشنبه و جمعه بخش هایی از شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر را تحت تأثیر قرار می دهد.

امروز و فردا دمای هوا در استان های ساحلی دریای خزر 3 تا 6 درجه افزایش می یابد و شنبه سرعت باد جنوبی در گیلان و اردبیل افزایش می یابد. از دوشنبه تا اواخر هفته نیز کاهش نسبی دما در شمال غرب و سواحل شمالی بین 6 تا 8 درجه پیش بینی شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1311

به "هواشناسی ایران 99، 8، 10، ورود سامانه بارشی به کشور، آغاز بارش ها در شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی ایران 99، 8، 10، ورود سامانه بارشی به کشور، آغاز بارش ها در شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید