پیولی: شکست دادن اینتر به ما برای ادامه فصل اشتیاق خواهد داد، زلاتان برای دربی آماده است

به گزارش مجله رویای کره ای، سرمربی تیم فوتبال میلان خوش بین است که شاگردانش با فتح دربی میلان، انگیزه ای مضاعف برای حفظ فرایند خوبی که از ابتدای فصل در پیش گرفته اند، کسب نمایند.

پیولی: شکست دادن اینتر به ما برای ادامه فصل اشتیاق خواهد داد، زلاتان برای دربی آماده است

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل اینتر در هفته چهارم سری A ایتالیا، دربی دلامادونینا را آزمونی سخت و مهم برای شاگردانش توصیف و گفت که ستاره سوئدی تیمش می تواند در این بازی به میدان برود. اگرچه هر دو تیم شهر میلان فصل را خوب شروع نموده اند، اما در حالی که اینتر در سه بازی خود یک بار مساوی نموده، میلان هر سه بازی اش را برده و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آتالانتا در رده دوم جدول سری A است.

پیولی به خبرنگاران گفت: میلان هویت و شیوه بازی خودش را دارد. در کار ما آزمون ها هرگز تمام نمی شوند. این بازی هم یک آزمون مهم و سخت است. من زمان کمی برای آماده کردن تیمم داشته ام، اما در خصوص حریف مان هم شرایط همین بوده است. سفر ما از یک سال پیش شروع شد و به همین دلیل هنوز تیم مان جای کلی پیشرفت دارد. با این حال ما برای رقیب مان احترام فراوانی قائل هستیم و می دانیم که به این تیم به چشم قهرمان احتمالی لیگ نگاه می گردد. ما با قاطعیت تمام وارد زمین مسابقه می شویم.

پیولی ادامه داد: رقابت میان اینتر و میلان همواره احساس می گردد. متأسفانه سال جاری طرفداران نمی توانند این بازی را از نزدیک تماشا نمایند، اما این سبب نخواهد شد که هیجان این رقابت احساس نگردد. ما باید به بهترین شکل برای این بازی آماده شویم و بهتر از حریف مان بازی کنیم. من امیدوار بودم که بعد از سه برد متوالی به دربی برویم و در لیگ اروپا هم به مرحله گروهی رسیده باشیم. این اهداف برای ما محقق شده اند، اما نباید فراموش کنیم که اینتر هم شرایط بسیار خوبی داشته است. شکست دادن اینتر به ما برای ادامه فصل اشتیاق خواهد داد، اما فصل طولانی است و باید بازی به بازی پیش برویم. من فکر می کنم که تیم مان دارد پیشرفت می نماید.

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلانی ها پس از سه هفته خانه نشینی به دلیل ابتلا به کرونا، آماده مصاف با تیم سابق خود است و پیولی هم این مهاجم 39 ساله را آماده این بازی می داند.

او گفت: زلاتان اخیراً مشکلاتی داشته است، اما من او را مانند همواره می بینم. او خندان، باانگیزه، مصمم و بخشنده است. حالش خوب شده است، اما نباید فراموش کنیم که فقط یک هفته تمرین نموده، با این حال آماده بازی است.

تیم های فوتبال میلان و اینتر فردا (شنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1290

به "پیولی: شکست دادن اینتر به ما برای ادامه فصل اشتیاق خواهد داد، زلاتان برای دربی آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: شکست دادن اینتر به ما برای ادامه فصل اشتیاق خواهد داد، زلاتان برای دربی آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید