توافق اولیه فدراسیون جودو با مربی ترکیه ای، قهرمان المپیک گزینه جدی راهنمایی تیم ملی

به گزارش مجله رویای کره ای، رئیس فدراسیون جودو در سفر به ترکیه با قهرمان سابق المپیک برای راهنمایی تیم ملی جودو به توافق رسید.

توافق اولیه فدراسیون جودو با مربی ترکیه ای، قهرمان المپیک گزینه جدی راهنمایی تیم ملی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان که روز چهارشنبه (27- بهمن ماه) با دعوت رسمی سزار هویسز رئیس فدراسیون جودو کشور ترکیه راهی این کشور شده بود، پس از ملاقات با همتای خود تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جودو ایران و ترکیه را امضا کردند.

درادامه سفر میراسماعیلی به ترکیه، وی با حسین اوزکان قهرمان پرافتخار جودوی این کشور نیز ملاقات و گفت وگو داشت. در این ملاقات، توافقات اولیه با این جودوکار سرشناس ترکیه ای انجام شد تا در صورت توافق نهایی وی راهنمایی تیم ملی جودو بزرگسالان ایران را برعهده بگیرد.

پس از توافقات اولیه قرار شد حسین اوزکان به زودی راهی تهران گردد و پس از آنالیز شرایط جودوی کشورمان و مطرح کردن شرایط خود، توافقات نهایی با فدراسیون جودوی ایران امضا گردد.

مدال طلای المپیک سیدنی در سال 2000، مدال نقره مسابقات قهرمانی دنیا در سال 1999، مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا در سال 1997، مدال طلای مسابقات قهرمانی بازی های مدیترانه ای در سال 1999 و... از خوش رنگ ترین مدال های اوزکان در دوران قهرمانی است. اوزکان چندین سال سرمربی تیم ملی ترکیه نیز بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2031

به "توافق اولیه فدراسیون جودو با مربی ترکیه ای، قهرمان المپیک گزینه جدی راهنمایی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اولیه فدراسیون جودو با مربی ترکیه ای، قهرمان المپیک گزینه جدی راهنمایی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید