چرا هدایای تبلیغاتی بر مخاطبان شما تاثیر می گذارد؟

به گزارش مجله رویای کره ای، رپرتاژ آگهی - هدایای تبلیغاتی پلی مستحکم میان کسب و کار شما و مخاطبانتان

چرا هدایای تبلیغاتی بر مخاطبان شما تاثیر می گذارد؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کسب و کار شما برای بالندگی و قرار دریافت در جهت رشد و توسعه، نیازمند مشتریان و مخاطبینی ست که آگاهانه و وفادار محصولات و خدمات شما را برای داشتن یک زندگی بهتر انتخاب می نمایند. انتقال این دانش و آگاهی و به وجود آوردن حس تعلق در مشتریان از جانب شما، امری ست بسیار حساس که اگر هوشمندانه و خلاقانه صورت نپذیرد نتیجه ای عکس در پویایی کسب و کارتان خواهد داشت.

تبلیغات، ابزاری بدیهی و متداول برای دست یافتن به این امر برای شماست که پیشینه ای بس طولانی دارد. سالهاست که کسب و کارهای مختلف در سبک و سیاق های خاص خود به وسیله رسانه های ارتباطی و اجتماعی و فعالیت های محیطی مانند بیلبوردها و تبلیغ روی وسایل حمل و نقل عمومی سعی در شناساندن خود به مخاطبان دارند. که هدف اصلی آنها تاثیر بر رفتار مخاطب و ترغیب آنها به خرید و بالا بردن فروش خود می باشد.

اما در این بین همواره برای مشتری خلایی احساس می شد و دست یافتن به اعتماد را برای او سخت می کرد و آن هم ملموس نبودن این شیوه تبلیغات محصول و خدمات برای مخاطب بود. ملموس نبودن نه تنها به معنای لمس فیزیکی محصول بلکه توانایی برقراری ارتباط اثربخش با روح و ذهن مخاطب که از سخت ترین مسئولیت های یک تبلیغات موثر و مبتکرانه است.

تا اینکه هدایای شرکتی پا به عرصه کسب و کارها گذاشتند و تحولات شگرفی ایجاد کردند.

هدایای تبلیغاتی، خالق روابط دوجانبه انسانی

هدایای تبلیغاتی یکی از تاثیرگذارترین و اثربخش ترین روش ها برای بیان احساسات شما و کسب و کارتان به مخاطبانتان است. آن هنگام که مشتریان قدیمی شما با دریافت هدیه ای مثل یک فلش تبلیغاتی از جانب شما و به پاس تمام همراهی ها و حضور پر از دلگرمی خود در کنار شما غافلگیر می شوند و شما از آنها به عنوان سرمایه های ارزشمند و موجب استواری کسب و کار خود یاد می کنید، مخاطب شما نسبت به نام و برند شما احساس تعلقی وصف ناپذیر پیدا خواهد نمود. چرا که شما خالصانه، در کمال فروتنی و به زیباترین شکل ممکن، رونق و توسعه کسب و کارتان را مدیون وجود پر از مهر و امیدبخش آنها دانستید. و همچنین برای تداوم و پایداری پیروزیت ها و پیروزی هایتان هم انگیزه حضور آنهاست که پشتتان را گرم می نماید. و اینگونه خواهد شد که شما از وفاداری های متعهدانه و ارزشمند آنها امید و انرژی بیشتری خواهید گرفت تا در جهت رفاه و آسایش آنها محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید.

و از سویی دیگر مخاطبان جدیدی که با هدیه تبلیغاتی شما روبرو می شوند، احساسات متفاوت، قشنگی و هیجان انگیزی را تجربه خواهند کرد. هنگامی که هدایای شما با نام و برند شما در زندگی روزمره آنها حضور داشته باشد و جلوی چشمانشان باشد و آنها را لمس نمایند برند شما در ذهن و روح مخاطب حک خواهد شد و از شما به عنوان کسب و کاری خلاق و پیروز یاد خواهند کرد. کنجکاو خواهند شد، شما را پیگیری خواهند کرد و در نهایت آنها می توانند به زودی طرفداران و حامیان پروپاقرصی برای برند شما باشند.

آنچه که تاثیرگذاری این هدایای تبلیغاتی را دوچندان می نماید همان ظرافت ها و تدابیری ست که باید برای یک انتخاب هوشمندانه تر هزینه کنید تا لبخند رضایت و خوشحالی را هرچه بیشتر و بیشتر بر لبان مخاطبانتان باعث شوید. نقش بستن این لبخند به خاطر شما و قدرشناسی هایتان تاثیر شگرفی بر ذهن مخاطب نسبت به شما خواهد گذاشت. و حامیانی بس وفادار خواهد ساخت.

کیفیت عالی و بی نقص هدیه، کاربردی بودن آن با در نظر دریافت نیازهای مخاطب، نحوه ارسال به موقع، مناسب و شایسته مخاطب، زیبایی و چشم نواز بودن آن و … همه اینها ویژگی هایی ست که اگر هدیه تبلیغاتی شما از آن بهره مند باشد، آنها حاملان بهتر و سزاوارتری برای انتقال پیغام عشق و صمیمیت شما به مخاطب می باشند.

ارزشمندی هدایای تبلیغاتی و فرسنگ ها فاصله از شیوه های بازاریابی مرسوم

روش های رایج و نخ نمای تبلیغاتی، کمتر دیده شده که بتوانند نگاه پر از مهر و لبخند دلنشین و رضایتمندانه مخاطب را به همراه داشته باشند. گویی که همواره در حال فریاد زدن این جمله به مخاطب هستند که شما هستید تا به ما سود برسانید البته که نگاهی ست اشتباه که متاسفانه عواملی موجب ایجاد آن در جامعه شده اند. اما همین نگاه تجاری که به وضوح در شیوه های متداول تبلیغاتی پیاده می گردد از اثربخشی و تاثیرگذاری آن خواهد کاست.

از ان سو هدایای تبلیغاتی هستند که با قلب و ذهن مخاطب ارتباطی نزدیک، عمیق و مستقیم دارند. چرا که همانطور که از نامشان پیداست هدیه پیشکشی ست به عزیزانِ گرانقدری که ما پیروزیت های خود را مرهون حمایت های خالصانه و پر از عشق و امید آنها می دانیم. هدیه از سنتی برمی آید که در پی ترویج دوستی و صمیمیت خالصانه و قدرشناسی ست و همه اینها از آن دنیای تجاری تبلیغات مرسوم، فرسنگ ها فاصله دارد.

تبلیغات محیطی و تبلیغات رسانه ای در مقایسه با هدایای تبلیغاتی عمری ماندگار در ذهن مخاطب نخواهند داشت. چرا که گاه مخاطب ممکن است حتی فرصت نگاه دقیق به بیلبوردها و شبکه های ارتباطی و اجتماعی را نداشته باشد. آنگاه است که هدیه تبلیغاتی که با خالص ترین و قشنگترین نگاه و نیت از جانب شما بدون هیچ چشمداشتی به او پیشکش شد تاثیر خارق العاده اش را بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت.

نگاه انسانی و سرشار از مهر و قدرشناسانه شما به مخاطب، شما را به عنوان کسب و کاری لایق و ارزشمند در یاد او تداعی خواهد نمود. اما مجموعه هایی که به مشتری خود تنها به چشم ابزاری جهت افزایش فروش و سوددهی نگاه می نمایند، دیری نخواهد پایید که حامیان خود را از دست خواهند داد.

هدایای تبلیغاتی حامل پیغام هایی سرشار از ارزش های انسانی اند. پیغام هایی مملو از حس قدرشناسی شما نسبت به مخاطبتان، پیغام هایی که این حس را به او القا می نماید که برای شما بسیار ارزشمند و مهم است و سپاسگزار حضور آنها در کنار خود هستید.

این پیغام ها به سختی در شیوه های متداول تبلیغاتی می گنجد در حالیکه هدایای تبلیغاتی به جای شما با مخاطب سخن می گویند. آنها در دستان مخاطب لمس می شوند و بویش را استشمام می نمایند و تمامی حواس پنجگانه مخاطب را تحریک می نمایند و این لذتی بسیار وصف ناشدنی را برای او رقم می زند. آنگاه که شما توانستید با ذهن و روح مخاطب پیوندی محکم و ماندگار ایجاد کنید همانجاست که می توانید به آینده ای روشن و سبز امیدوار شوید. چرا که حامیانی متعهد و وفادار هوای شما را خواهند داشت.

هدایایی که گاه ممکن است دست به دست بین مخاطبانتان بچرخد و در واقع این یاد و نام شماست که در بین آنها حیات خواهد یافت. این هدایای تبلیغاتی نفیس منقوش به نام و برند شما هستند که نماد تمامی ارزش های انسانی ست که شما برای آنها قائلید که می تواند بهترین و زیباترین راه برای برقراری یک رابطه دوجانبه انسانی باشد.

اتفاقی که برای سایر شیوه های تبلیغاتی سخت و گاهی دست نیافتنی ست. چرا که محتوای این شیوه ها برای مخاطب ملموس و واقعی نیستند، و عامه مردم درک درست و قابل لمسی از آنها نخواهند داشت.

بنابراین فراموش نکنیم هدایای تبلیغاتی تنها یک ابزار تبلیغاتی نیستند. بلکه سرشار از احساسند و رسالت. سرشار از شوق و شور کسب و کاری ست که با حضور مخاطبینش جان می گیرد و می بالد. مملو از حس افتخار شماست به عنوان مدیر کاردانی که هستی کسب و کارش را مدیون مخاطبینی پویا و ارزشمند است. و هدایایی حامل حس قدرشناسی و سپاس و شکرگذاری.

و حال نوبت شما مدیر کاردان و مدبر است که با سرمایه گذاری ها و انتخاب های هوشمندانه و مدبرانه، تجربه ای شیرین را برای مشتریان و مخاطبانتان رقم بزنید و لبخند دلنشین حاکی از دریافت هدیه تبلیغاتی به یاد ماندنی را بر لبان آنها جاری سازید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1324

به "چرا هدایای تبلیغاتی بر مخاطبان شما تاثیر می گذارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا هدایای تبلیغاتی بر مخاطبان شما تاثیر می گذارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید