کاربران اندروید کماکان وفادارتر از کاربران iOS هستند

به گزارش مجله رویای کره ای، طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از شرکت تحقیقاتی CIRP، میزان وفاداری کاربران اندروید رقم قابل توجه 92 درصد است. این آمار بدین معناست که از بین افراد نظرسنجی شده که یک گوشی هوشمند را در سه ماهه گذشته خریداری نموده اند، 92 درصد آن ها پیش از این یک گوشی اندرویدی داشته اند و طی این مدت یک گوشی اندرویدی جدید را خریده اند. از سال 2017، میزان وفاداری کاربران اندروید بالای 90 درصد بوده است.

کاربران اندروید کماکان وفادارتر از کاربران iOS هستند

در طرف مقابل، معمولا وفاداری به iOS تا حد زیادی پایین تر بوده است. با این حال، همانطور که در نمودار زیر می توانید ببینید، وفاداری به iOS رو به رشد است و به زودی می تواند به اندروید برسد یا حتی آن را رد کند.

دلایل وفاداری به یک سیستم عامل تعیین چندان پیچیده نیست. یادگیری ترفندها و قابلیت های یک سیستم عامل کوشش و زمان زیادی را می طلبد و حتی اگر یک کاربر از سیستم عامل تعیین عاصی شده باشد و بخواهد مهاجرت کند، دردسر چنین مهاجرت هایی آنقدر زیاد است که در نهایت ترجیح می دهد با همان سیستم عامل ابتدایی روزگار خود را سر کند.

همچنین باید مفهوم یکپارچه سازی درون یک اکوسیستم را هم مدنظر قرار دهیم که اپل در این زمینه ید طولایی دارد و به خوبی آن را عملی نموده است. به عبارت دیگر، اگر کسی بخواهد از iOS به اندروید مهاجرت کند، اگر طرف موردنظر مالک مک بوک، آیپد، اپل تی وی و دیگر موارد باشد، احتمالا انجام این کار به شدت کاهش می یابد. زیرا تمام این گجت ها تا حد زیادی با یکدیگر سازگار هستند. در چنین اکوسیستمی، افزودن یک گجت اندرویدی فقط منجر به افزایش دردسرهای ریز و درشت می گردد.

روزبه روز، اندروید و iOS به جنبه های بیشتری از زندگی روزمره کاربران نفوذ می نمایند و با افزایش وسعت این اکوسیستم ها، تعداد افرادی که حاضرند دردسرهای مهاجرت را قبول نمایند کاهش می یابد و تعداد بیشتری از آن ها در نهایت ترجیح می دهند در اکوسیستم فعلی باقی بمانند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 141

به "کاربران اندروید کماکان وفادارتر از کاربران iOS هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران اندروید کماکان وفادارتر از کاربران iOS هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید