کامبیز دیرباز این روزها چه می نماید؟

به گزارش مجله رویای کره ای، از دوئل تا ماه گرفتگی از در چشم باد تا پشت بام تهران کارنامه ای پربار برای یک بازیگر 41 ساله به نام کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز این روزها چه می نماید؟

جام جم/ کامبیز دیرباز این روزها چه می نماید؟ شاید نخستین پاسخ به این پرسش حضور او در پرده سینماها باشد، اکران فیلمی به نام شاباش به کارگردانی حامد کلاهداری که این روزها و در فصل مرده اکران، به صورت نیم بند در بعضی سینماهای تهران و شهرستان ها به نمایش درآمده است.

اما دیرباز دل خوشی از این فیلم که چند سال پیش هم ساخته شده اصلا ندارد، او با بیان این که هنوز عوامل فراوری آن به او بدهکار هستند تاکید نمود که اصلا نمی خواهد درباره این فیلم صحبتی کند.

اما کامبیز دیربار خبر خوبی هم برای طرفدارانش دارد، این بازیگر خوش اخلاق و حرفه ای این روزها کار سریال لبند رخساره را به خاتمه رسانده و از الان باید منتظر ماند دید چه زمانی این مجموعه تلویزیونی از رسانه ملی پخش خواهد شد، سریالی که دیرباز درباره آن ، گفت: یک کار خوب و تجربه قشنگی بود، ملودرامی اجتماعی و فکر می کنم برای سال 96 و ماه مبارک رمضان قرار است روی آنتن برود. به گفته دیرباز او کاراکتر خلیل را در این مجموعه بازی نموده است، لبخند رخساره به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی است و در آن علاوه بر کامبیز دیرباز بازیگرانی از جمله مهدی سلطانی، پریوش نظریه ، بهناز جعفری و ... نقش آفرینی می نمایند.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1297

به "کامبیز دیرباز این روزها چه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامبیز دیرباز این روزها چه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید