کدام عطر بهتر است؟ کرید ارولفا یا کوکو مادمازل؟

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرگزاری خبرنگاران- عطر فرید یکی از تخصصی ترین و معتبر ترین مراکز فروش عطر اورجینال است که با سالیان سال تجربه حرفه ای در این زمینه، دقیقا به این دانش دست یافته که هر مشتری چه عطری می خواهد. تنها کافی است به وب سایت ما مراجعه کنید.

کدام عطر بهتر است؟ کرید ارولفا یا کوکو مادمازل؟

استفاده از عطر و ادکلن تبدیل به یکی اصلی ترین مشخصه ها و احتیاج های شیک پوش بودن شده است، و همین مسئله دلیل محکمی است تا افراد برای عطر و ادکلنی که می خواهند از آن استفاده نمایند حساسیت خاصی نشان بدهند.

عطر ها تاثیر بسیار زیادی روی روابطی که ما با افراد داریم و تاثیری که روی آنها میگذاریم دارند، به این صورت که اگر آنها از بوی عطر ما خوششان بیاید قطعا جذب ما می شوند، احترام بیش تری به ما می گذارند و حتی حرف شنوی بهتری از ما دارند.

به همین دلیل است که افراد عظیم مثل رئیس جمهور ها، پادشاه ها و ملکه های کشور های مختلف، و حتی رئسای شرکت ها سعی می نمایند تا قبل از اینکه از یک عطر استفاده نمایند، به خوبی درباره آن تحقیق نمایند تا بدانند که با کدام عطر ها می توانند بیش ترین تاثیر را روی افراد بگذارند.

عطر فرید یکی از تخصصی ترین و معتبر ترین مراکز فروش عطر اورجینال است که با سالیان سال تجربه حرفه ای در این زمینه، دقیقا به این دانش دست یافته که هر مشتری چه عطری می خواهد. تنها کافی است به وب سایت ما مراجعه کنید، یا با ما تماس بگیرید و مشخصات و انتظارات خود از یک عطر را بگویید تا دقیقا بگوییم که چه عطری مناسب شماست.

در این مقاله، عطر فرید میخواهد چند مورد از محبوب ترین عطر هایی که در بازار مطرح هستند را به شما معرفی کند، پس حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

عطر مردانه کرید اِرولفا

عطر کرید ارولفا یکی دیگر از شاهکار های کمپانی و برند سلطنتی و بین المللی کرید است که توسط اولیویِر کرید ششم (Olivier Creed Sixth Generation) افسانه ای که آوازه عطر های معروف او مثل کرید وایکینگ و کرید اونتوس در جهان پیچیده طراحی و ساخته شده است.

به گفته خودش، ایده این عطر زمانی در ذهنش جرقه خورد که به همراه خانواده خود درحال قایق سواری در آب های مدیترانه ای بود.

آنطور که خود آقای اولیویِر می گوید، نام ارولفا (Erolfa) ترکیب حروف ابتدای اسم اعضای این خانواده است. ار مخفف اروین وارث کمپانی کرید، ول مخفف اولیویا طراح با استعدادی که در این کمپانی کار می نماید و فا مخفف فابین مادر خانواده است.

برند کرید در ساخت شیشه این عطر نیز همان طرح همیشگی خود را حفظ نموده است، و تنها تفاوت محسوسی که می توان در این عطر مشاهده کرد رنگ آبی و زیبایی است که روی در و خود شیشه مشاهده می گردد.

نشان تجاری کرید مثل همواره بصورت برجسته و قابل لمس روی شیشه قرار گرفته و زیر آن، برچسب آبی رنگ که روی آن نام Erolfa ثبت شده است را می توان مشاهده کرد.

خود عطر که رنگ طلایی دارد نیز درون این شیشه شفاف به چشم می خورد، و ترکیب این رنگ ها به همراه رنگ آبی بکار رفته برای در شیشه توانسته یک شکوه خاص و حس سلطنتی را به این عطر ایفا نماید.

کرید ارولفا عطری تند، شیرین و خنک است و اولین بار که آن را اسپری کنید، مشام شما را با رایحه اول خود که ترکیبی از بو های طالبی، زیره سیاه، نارنج، لیمو و گل بنفشه است پر خواهد نمود که یک ترکیب شیرین و شادی آور است که طراوت و تازگی را به شما اطرافیان هدیه می دهد.

بعد از آن نوبت به رایحه دوم می رسد که حاصل گل کیکلامن، کاج، زنجبیل، چوب درخت کاج، فلفل، گل یاسمان و جوز هندی می باشد. این ترکیب گیاهی و هندی مکمل شادی و نشاط رایحه اول است.

این نت تا زمان طولانی ماندگاری خود را حفظ می نماید و کم کم جای خود را به رایحه سوم یعنی ترکیب چوب صندل، خزه اوکموس، مشک، عنبر و چوب سدر می دهد که یک ترکیب شیرین است و باعث افزایش اعتماد به نفس شما می گردد.

عطر فرید یکی از اصلی ترین ارائه دهندگان کرید ارولفا بوده و پیشنهاد می کنیم جهت خرید اسانس عطر کرید ارولفا، همین حالا سری به وب سایت عطر فرید بزنید.

عطر کوکو مادمازل شنل

عطر کوکو مادمازل شنل یکی از معروف ترین عطر های جهانست و حتما حداقل یکبار بوی آن به مشامتان خورده است.

این عطر در سال 2001 توسط Jacques Polge ساخته شد و با بوی فوق العاده و خاصی که داشت توانست دل همه خانم های شیک پسند و دوست دار عطر را ببرد.

این عطر همچنین در سال 2008 جایزه ی FiFi برای داشتن بهترین تبلیغ را به دست آورد و این قضیه باعث افزایش شهرت و محبوبیت هرچه بیش تر این عطر نیز شد.

کوکو مادمازل شنل یک عطر شگفت انگیز با ترکیبات جادویی از رایحه میوه ها و گل های مست نماینده است، و یکی از بهترین عطر ها در زمینه ماندگاری و پراکندگی بو می باشد که توانست طی 3 سال متوالی بهترین عطر زنانه جهان گردد.

همه این شگفتی ها باعث شده تا خرید اسانس عطر کوکو مادمازل شنل به یک گزینه اجتناب ناپذیر و وسوسه نماینده برای تمام خانم های با سلیقه و متشخص تبدیل گردد تا با استفاده از آن بتوانند در هر مجلسی بدرخشند!

کوکو مادمازل شنل هنوز هم به عنوان یکی از برترین عطر های زنانه جهان شناخته می گردد، که قطعا بهترین و خاص ترین عطر برند خود شنل نیز می باشد و افراد زیادی از آن حمایت می نمایند.

شاهکار برند شنل دارای 3 رایحه اصلی می باشد که می توانید در ادامه آنها را مشاهده کنید:

  • رایحه اول: پرتقال، ماندارین، ترنج و شکوفه پرتقال
  • رایحه دوم: میموس، گل یاس، گل رز و یالانگ یالانگ
  • رایحه سوم: لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس خس و مشک

اگر شما هم مایل به خرید اسانس عطر کوکو مادمازل شنل با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت هستید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا به وب سایت عطر فرید مراجعه کنید.

وب سایت این فروشگاه، عطر های اورجینال را در شیشه ها و اندازه های کوچک و عظیم مختلفی ارائه می نماید تا حتی افرادی که زیاد از عطر و ادکلن استفاده نمی نمایند بتوانند از عطر های اورجینال در اندازه های کوچک تر بهره مند شوند.

مقایسه عطر کرید ارولفا و کوکو شنل

کرید ارولفا و کوکو شنل هردو جزء محبوب ترین عطر هایی هستند که در بازار عطر و ادکلن به چشم می خورد، و بو و رایحه خاص آنها باعث شده تا به یکی از پر فروش ترین عطر های فروشگاه عطر فرید نیز تبدیل شوند.

در ادامه قصد داریم این دو عطر را با یکدیگر مقایسه کنیم.

  • ویژگی های کرید ارولفا

کرید ارولفا یک عطر مردانه تلخ و سرد است که در سال 1992 توسط کمپانی کرید که یکی از شناخته شده ترین و با اصالت ترین کمپانی های سازنده عطر می باشد طراحی شده است. این عطر مخصوص آقایان ساخته شده تا با ورود به هر جمعی توجه افراد بخصوص خانم ها را به خود جلب نمایند.

  • عطر کوکو شنل

عطر کوکو شنل جزء شاهکار های جهانی عطر سازی است و یکی از برترین عطر های جهان به شمار می رود. کوکو شنل مادمازل یک عطر شیرین و ملایم زنانه است و در سال 2001 توسط این کمپانی مشهور ساخته شد و از همان ابتدای ورود به بازار توانست به نماد یک عطر خاص، استثنایی و خوشبو تبدیل گردد.

تنها یک اسپری از این عطر کافی است تا شما را تبدیل به یک زن باوقار، با کلاس و متشخص کند تا همه بدانند که شما چه زن قدرتمند و سیاستمداری هستید!

بنا بر این اگر شما مردی هستید که می خواهید با ورود به یک جمع توجه همگان را به خود جلب کنید عطر کرید ارولفا، و اگر زنی هستید که می خواهد قدرت زنانگی و وقار شما همه را متوجه خود کند و یک مادمازل واقعی باشید، عطر کوکو شنل مادمازل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

عطر تام فورد گری وتیور

تام فورد گری وتیور از جمله محصولات خوش نام برند پر آوازه تام فورد است که در سال 2009 طراحی شد و رایحه اصلی آن خس خس است.

این عطر با رایحه تلخ و سرد خود یکی از بهترین گزینه ها برای فصول بهار و تابستان می باشد و همین امر باعث می گردد خرید اسانس عطر تام فورد گری وتیور به حد قابل توجهی در میان مردان بالا برود.

شیشه این عطر به شکل هوشمندانه و ساده ای طراحی شده است. رنگ شیشه سفید مات است و در وسط آن می توان نام گری وتیور را داخل یک کادر نقره ای به همراه لوگوی برند تام فورد مشاهده کرد.

در بطری نیز از طراحی خاصی بهره مند است و جدای از سایز و اندازه ای که دارد، وجود خط های عمودی روی آن باعث افزایش جذابیت آن شده است.

این عطر دارای سه رایحه کلی می باشد، که هرکدام به نوبت بعد از اینکه آن را اسپری می کنید خود را به شما نشان می دهند:

  • رایحه اولیه: مریم گلی، گریپ فروت،شکوفه پرتقال
  • رایحه میانی: دانه جوز هندی، فلفل فرنگی (شیرین)، ریشه زنبق
  • رایحه پایه: وتیور، کهربا، نت های چوبی، خزه بلوط

اگر شما هم مایلید این عطر اورجینال شگفت آور و بی نظیر را در اندازه های مختلف در اختیار داشته باشید، همین حالا به فروشگاه عطر فرید مراجعه کنید و این عطر را در اندازه های مختلف سفارش دهید تا در سریع ترین زمان آن را به دست شما برسانیم.

عطر مردانه اینوکتوس

عطر ادکلن اینوِکتوس (Invectus) یک محصول تازه، ورزشی، تند و خنک است که نشان دهنده تحرک، انرژی و قدرتمندی می باشد.

راحیه پایه و ثابت این عطر نت های خنک دریایی به همراه گریپ فروت و برگ است که این امر باعث می گردد خرید اسانس عطر اینوکتوس در فصل گرم تابستان بسیار بالا برود.

اینوکتوس یک کلمه لاتین به معنای شکست ناپذیر است و دلیل انتخاب این نام آن است که این عطر به نیت آقایانی که روحیه ورزشکاری و قهرمانی دارند ساخته شده است، و نت های چوب گایاگ به همراه شاهبوی می تواند تا حد زیادی باعث افزایش انرژی و نشاط در شما گردد.

از دیگر نشانه هایی که ثابت می نماید این عطر مخصوص ورزشکاران می باشد، این است که شیشه این عطر به شکل یک کاپ قهرمانی ساخته شده تل با خلق و خوی افراد دارای روحیه ورزشی بسیار سازگاری داشته باشد و باعث تشویق بیش تر آنها گردد.

سه رایحه اصلی این عطر را در ادامه مشاهده می کنید:

  • رایحه اول: گریپ فوروت، ماندارین و نت های دریایی
  • رایحه دوم: گل یاس و نوعی برگ
  • رایحه سوم: شاهبوی ، نعناع هندی، گلسنگ و چوب گایاک

خاص ترین عطر ها را از عطر فرید بخرید

عطر فرید از جمله عظیم ترین و معتبر ترین وارد نماینده های عطر اورجینال در کشور می باشد که در طی سالیان سال فعالیت حرفه ای در این زمینه توانسته رضایت تمام و کمال تمام مشتریان خود را به دست بیاورد.

از جمله دلایل اصلی محبوبیت عطر فرید قیمت پایین اجناس، کیفیت برتر و هدایت این مرکز برای انتخاب بهترین عطر با توجه به هدفی که از زدن آن دارید است.

شما عزیزان نیز می توانید جهت دریافت مشاوره برای انتخاب عطر یا برخورداری از محصولات با کیفیت عطر فرید، همین حالا به وب سایت ما مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1586

به "کدام عطر بهتر است؟ کرید ارولفا یا کوکو مادمازل؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام عطر بهتر است؟ کرید ارولفا یا کوکو مادمازل؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید