کرانچار زمین شماره یک کمپ را نخواست

به گزارش مجله رویای کره ای، کرانچار زمین شماره یک کمپ تیم های ملی را از نظر فنی تایید نکرده و مایل است تمرینات تیم امید در زمین های دیگر برگزار گردد.

کرانچار زمین شماره یک کمپ را نخواست

به گزارش خبرنگاران ،حمید استیلی مدیر تیم امید که دوست دارد همه چیز به صورت رسمی و البته دور از جنجال دنبال گردد طی نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان در اختیار قراردادن ساختمان پک برای تیم امید شد که این درخواست با مخالفت فدراسیون روبرو شده است. در عین حال دربدری های تیم امید باز هم ادامه داشت و تمرین صبح شکنبه این تیم در زمین خیریه عمل برگزار گردید.بعد از ظهر هم امیدها در سالن یزدان بدنسازی انجام دادند.

در عین حال بهزاد آزاد مدیر اجرایی تیم امید درباره این مشکل می گوید:ما مسئله ای برای استفاده از زمین شماره یک در روزهای اخیر نداشتیم و حتی بچه ها کمپ پیش از آغاز اردوی تیم ملی امید به ما گفته بودند که می توانید از زمین شماره یک بهره ببرید اما واقعیت اینجاست که آقای کرانچار این زمین را از نظر فنی تایید نکرده و مایل است تمرینات تیم امید در زمین های دیگر برگزار گردد. ما حتی زمین شماره 2 آزادی را هم می توانستیم برای تیم امید بگیریم که آقای کرانچار این زمین را هم دیدند و تایید نکردند.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 70

به "کرانچار زمین شماره یک کمپ را نخواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار زمین شماره یک کمپ را نخواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید