گابی گل: اینتر تیم بزرگی است اما فکر نمی کنم به ایتالیا برگردم

به گزارش مجله رویای کره ای، مهاجم کنونی تیم فوتبال فلامنگو می گوید برنامه ای برای بازگشت به اینتر ندارد.

گابی گل: اینتر تیم بزرگی است اما فکر نمی کنم به ایتالیا برگردم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، گابریل باربوسا ملقب به گابی گل که در ماه ژانویه 2019 به طور قرضی از اینتر به فلامنگو برزیل پیوست، قرارداد قرضی یک ساله اش با این باشگاه برزیلی در انتها ماه جاری میلادی به انتها می رسد، اما به نظر می رسد برنامه ای برای بازگشت به اینتر ندارد.

این مهاجم 23 ساله در گفت وگو با شبکه تلویزیونی مدیاسِت ایتالیا گفت: در اینتر من خیلی فرصت بازی پیدا نمی کردم، هرچند آن دوره ای مهم و زیبا بود، اما فکر نمی کنم به ایتالیا بازگردم. احترام زیادی برای اینتر قائل هستم و با آنها قرارداد دارم، اما خیلی با باشگاه اینتر در ارتباط نیستم.

وی اضافه کرد: باید ببینیم که در ماه ژانویه چه اتفاقی خواهد افتاد و بعد از جام جهانی باشگاه ها در این مورد صحبت خواهیم کرد. من در تیم بزرگی به نام اینتر بودم و چیزهای زیادی از حضورم در این تیم آموختم. اینتر همواره در قلبم خواهد ماند.

پیش از این رادولف لاندیم، رئیس باشگاه فلامنگو ضمن ابراز علاقه برای قطعی کردن قرارداد گابی گل، گفته بود توافق نامه ای بین این باشگاه برزیلی و باشگاه اینتر وجود دارد که اگر گابی گل بخواهد می تواند در انتها مدت زمان حضور قرضی اش ، قرارداد خود را با فلامنگو قطعی کند.

گابی گل که تا انتها ماه ژوئن 2022 با اینتر قرارداد دارد، این فصل در 41 بازی برای فلامنگو به میدان رفته و آمار 34 گل زده و 11 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 557

به "گابی گل: اینتر تیم بزرگی است اما فکر نمی کنم به ایتالیا برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گابی گل: اینتر تیم بزرگی است اما فکر نمی کنم به ایتالیا برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید