گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل 2 با دو فن خنک کننده معرفی گردید

به گزارش مجله رویای کره ای، بالاخره بعد از مدت ها انتظار لنوو از نسل دوم گوشی گیمینگ خود به نام لیجن دوئل 2 رونمایی کرد. سیستم خنک نماینده این گوشی مبتنی بر یک محافظه بخار و دو فن است که می توانند حرارت اسنپدراگون 888 را حین اجرای بازی های سنگین طی ساعات متمادی کنترل نمایند.

گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل 2 با دو فن خنک کننده معرفی گردید

لنوو لیجن دوئل 2 از نمایشگر 6.92 اینچی با رزولوشن 1080p و رفرش ریت 144 هرتز بهره می برد. سرعت نمونه برداری لمسی هم به 720 هرتز رسیده که این یعنی با سرعت بسیار زیاد به لمس کاربران واکنش نشان می دهد. همچنین می توانیم به حداکثر 18 گیگابایت حافظه رم، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی پاپ آپ 44 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم.

در گوشی های گیمینگ، انواع دکمه ها نقش مهمی را ایفا می نمایند و این گوشی دارای 8 دکمه مجازی است. 4 دکمه مبتنی بر فناوری فراصوت در لبه بدنه تعبیه شده و همچنین باید به دو ناحیه خازنی در پنل پشتی و دو ناحیه حساس به فشار در خود نمایشگر اشاره کنیم. این یعنی کاربران برای اجرای انواع و اقسام بازی ها به چندین میان بر دسترسی دارند. همچنین سیستم بازخورد لمسی دوگانه این گوشی هم ارتقا پیدا نموده که می تواند واکنش های دقیق تری برای کاربران ارائه کند.

در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و اولترا واید 16 مگاپیکسلی دیده می گردد. همچنین نباید دو پورت USB-C و پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی را از قلم بیندازیم. این گوشی از ماه جاری راهی بازار چین می گردد و کاربران اروپایی برای خرید آن باید تا ماه آینده صبر نمایند.

مدل 12/256 گیگابایتی این گوشی 799 یورو (948 دلار) قیمت دارد و برای خرید مدل 16/512 گیگابایتی هم باید مبلغ 999 یورو (1186 دلار) بپردازید.

  • بهترین انتخاب ها برای گوشی گیمینگ

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1603

به "گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل 2 با دو فن خنک کننده معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل 2 با دو فن خنک کننده معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید