10 دنباله مهیج فیلم های ترسناک که سال 2021 اکران می شوند

به گزارش مجله رویای کره ای، از یک مکان ساکت 2 (A Quiet Place II) گرفته تا سومین قسمت فیلم احضار (Conjuring)، بسیاری از دنباله های فیلم های ترسناک که به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاده بودند، قرار است سال جاری اکران شوند.

10 دنباله مهیج فیلم های ترسناک که سال 2021 اکران می شوند

امسال نسبت به سال های گذشته فیلم های مهم بسیاری وجود دارد، زیرا بسیاری از اکران های عظیم 2020 به دلیل همه گیری کووید 19، به تعویق افتادند. برای مثال، قرار بود فیلم بعدی امیلی بلانت به نام یک مکان ساکت 2 سال گذشته اکران گردد. اما با آغاز قرنطینه در سراسر دنیا، به تأخیر افتاد.

از فیلم جدید احضار با حضور یک گرگینه و فیلم جدید کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw) با حضور صورت چرمی گرفته تا یک سه گانه کامل که قرار است درطول سه ماه در نتفلیکس پخش گردد، این ها مهیج ترین دنباله های ترسناکی هستند که در سال 2021 منتشر می شوند. در ادامه لیستی از مهیج ترین فیلم های ترسناک را که قرار است در سال 2021 اکران شوند، مرور می کنیم.

10. ترساننده 2 (Terrifier 2)

  • کارگردان: دامیون لئونه
  • بازیگران: دیوید هاوارد تورنتون، لارن لاروا، الیوت فولام

قبل از اینکه پنی وایز در سال 2013 به صحنه برگردد، مخاطبان در سال 2013 با آرت دلقک در فیلم All Hallows Eve آشنا شدند. او ثابت کرد که بسیار محبوب است و در سال 2016 در فیلم اصلی خود، با عنوان ترساننده بازی کرد. آرت دلقک امسال در نسخه بعدی فیلم ترساننده با عنوان ترساننده 2 بازی می نماید که قرار بود در اکتبر سال 2020 اکران گردد اما تحت تاثیر شیوع دنیای ویروس کرونا به سال 2021 موکول شد.

9. مترسک های ترسناک : دوباره متولد شده (Jeepers Creepers: Reborn)

  • کارگردان: تیمو وورنسولا
  • بازیگران: جینا فیلیپس، آیلین برنان، براندن اسمیت

تیمو وورنسولا قرار است امسال فیلم مترسک های ترسناک: دوباره متولد شده را کارگردانی کند. او آماده است تا سه گانه جدید مترسک های ترسناک را جدا از سه فیلم ابتدایی ویکتور سالوا خلق کند.

فیلم جدید در جشنواره فیلم های ترسناک اکران می گردد و داستان از این قرار است که پسری به نام چیس با دوستش لین چشم اندازهای ترسناکی از مسائل گذشته شهر را تجربه می نمایند.

8. خیابان ترس 2 و 3 (Fear Street 2 & 3)

  • کارگردان: لی جانیاک
  • بازیگران: سیدی سینک، جیلیان جیکوبز، اشلی زوکرمن

نتفلیکس قرار است در اواخر امسال اقتباسی از کتاب های سه گانه خیابان ترس نوشته آر.ال.استاین را منتشر کند. هر سه فیلم فیلم برداری و تدوین شدند اما مدتی است که به حال خود رها شده اند.

نتفلیکس کل سه گانه خیابان ترس را برای انتشار در اواسط سال 2021 آماده نموده است. هنوز تاریخ رسمی پخش معین نشده است اما برنامه این است که هر فیلم را با فاصله کمتر از یک ماه منتشر نمایند.

7. کندی من (Candyman)

  • کارگردان: نیو دکوستا
  • بازیگران: یحیی عبدالمتین دوم، تیونا پریس، ونسا ای ویلیامز

جوردن پیل فیلم جدید کندی من را نوشته و یکی از تهیه نمایندگان آن است که دنباله ای از نسخه اصلی 1992 است. این فیلم قرار بود سال گذشته در سینماها اکران گردد اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

فیلم جدید کندی من توسط نیو داکوستا، که به تازگی برای کارگردانی کاپیتان مارول 2 استخدام شده، کارگردانی خواهد شد.

6. نفس نکش 2 (Dont Breathe 2)

  • کارگردان: رودو سیاجز
  • بازیگران: استیون لانگ، آدام یانگ، بابی اسکافیلد

قسمت اول نفس نکش فیلمی ترسناک و مهیج به کارگردانی فده آلوارز بود که در سال 2016 منتشر شد. دراین فیلم استیون لانگ نقش نورمن نوردستروم یا همان مرد نابینا را بازی می نماید. این دنباله در تاریخ 13 آگوست 2021 منتشر می گردد.

5. احضار: شیطان مرا وادار کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)

  • کارگردان: مایکل چاوز
  • بازیگران: ورا فارمیگا، پانریک ویلسون، روآیری اوکانر

فیلم احضار: شیطان مرا وادار کرد یکی از مهم ترین فیلم هایی است که با قرنطینه به تعویق افتاد. قرار بود این فیلم در 11 سپتامبر سال 2020 اکران گردد اما درعوض در 4 ژوئن سال 2021 به سینماها می آید. تهیه نماینده، جیمز وان، پیشنهاد نموده است که فیلم، مانند فیلم های گرگینه آمریکایی در لندن و سگ باسکرویل، پیرامون گرگینه ها بچرخد.

4. یک مکان ساکت 2 (A Quiet Place Part II)

  • کارگردان: جان کرازینسکی
  • بازیگران: امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز، کیلین مورفی

جان کرازینسکی با کارگردانی، نویسندگی و بازی در فیلم یک مکان آرام سال 2018، به موفقیت های زیادی رسید. قسمت اول یک مکان آرام با داستان متمرکز بر یک خانواده، به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم ها شناخته شد.

کرازینسکی قسمت دوم یک مکان آرام را هم نویسندگی و کارگردانی نموده است. این فیلم قرار بود درست قبل از پخش ویروس کرونا در سراسر دنیا اکران گردد اما حالا باید بیش از یک سال به تعویق بیافتد.

3. مارپیچ: از کتاب اره (Spiral: From The Book Of Saw)

  • کارگردان: دارن لین بوسمن
  • بازیگران: کریس راک، ساموئل ال.جکسون، مورگان دیوید جونز

پس از فیلم عالی اره اثر جیمز وان، دنباله های این فیلم بی روح شدند و درمقابل پیچ و تاب های داستان، برای ایجاد ترس و وحشت به خون و خون ریزی وابسته بودند.

امید است که این رویه با فیلم مارپیچ: از کتاب اره تغییر کند که یک اسپین آف پلیسی با بازی کریس راک و ساموئل ال.جکسون، برگرفته از یک داستان اورجینال ساخته شده توسط راک است. راک آخرین کمدینی است که پس از فیلم برو بیرون (Get Out) جردن پیل و هالوین (Halloween) دنی مک براید، وارد ژانر ترسناک شده است.

2. کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre)

  • کارگردان: دیوید بلو گارسیا
  • بازیگران: آلیس کریج، نل هادسون، السی فیشر

فده آلوارز درحال فراوری نسخه جدیدی از کشتار با اره برقی در تگزاس است که دنباله نسخه اصلی از توبی هوپر در سال 1974 است.

این فیلم به تازگی با درجه R و با عنوان کشتار با اره برقی در تگزاس تأیید شد و آلوارز وعده داد که داستان حول پیرمرد صورت چرمی، با بازی مارک برنهام، خواهد چرخید.

1. هالووین می کشد (Halloween Kills)

  • کارگردان: دیوید گوردون گرین
  • بازیگران: جیمی لی کرتیس، جودی گریر، کایل ریچاردز

دنباله فیلم هالووین 2018 ساخته دیوید گوردون گرین، با عنوان هالووین می کشد، قرار بود در 16 اکتبر 2020 اکران گردد، اما با گسترش ویروس کرونا به 15 اکتبر 2021 موکول شد.

در فیلم هالووین می کشد که آخرین فیلم این مجموعه است، می بینید که شهروندان هدنفیلد دور هم جمع می شوند تا یک بار برای آخرین بار مایکل مایرز را از بین ببرند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1686

به "10 دنباله مهیج فیلم های ترسناک که سال 2021 اکران می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دنباله مهیج فیلم های ترسناک که سال 2021 اکران می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید