10 چیز برای انجام رایگان در سال 2015

به گزارش مجله رویای کره ای، مسافرت یکی از تجربیات است . حتی با بودجه محدود ! ببینید کجا می‌توانید چیزی را خرج کنید و هنوز هم سرگرمی دارید . ما از شما می‌خواهیم که از مکان‌های هیجان‌انگیز بازدید کنید , در مورد فرهنگ‌های جدید یاد بگیرید و در سال 2015 با دوستان جدیدی آشنا شوید .

10 چیز برای انجام رایگان در سال 2015

10. بال در راک آل پارک
یک فستیوال راک هیجان‌انگیز در بوگوتا , کلمبیا از سال 1995 برگزار شده‌است . شما می‌توانید موسیقی پانک , فلز , سرسخت , دیگر ژانرهای جایگزین را بشنوید . همه چیز آزاد است ! این جشنواره ویژگی‌های محلی و نیز هنرمندان بین‌المللی را به خود اختصاص داده‌است . گروه‌هایی که اجرا می‌شدند شامل Kennedys , Manu Chao , کارخانه ترس , Haggard , بلوک بلوک و سایر گروه‌ها بودند . در سال 2004 جمعیت 000 هزار نفر را جذب کرد .
کی به آنجا بروی ?
تاریخ هنوز تایید نشده است , اما ممکن است در حدود 30 جولای تا 2 ژوئن برگزار شود . این یک جشنواره سه‌روزه است .
9. نگاه خیره ستاره به نوادا
آسمان شب بالای یک بیابان شما نمی‌دانید تا وقتی که آن را دیدید شگفت‌انگیز است . دور از نوره‌ای شهر , از لاس وگاس گیج‌کننده , جایی که مردم هرگز خوابشان نمی‌برد , یکی از آن‌ها خودش را در وسط هیچ کجا پیدا می‌کند . جایی که تمدن به پایان می‌رسد و جهان باز می‌شود . هزاران ستاره و بخشی از کهکشان خودمان کهکشان راه شیری  در مقابل چشم‌ها آشکار می‌شود . همچنین شگفتی , تحسین , زیبایی و ابدیت . برای یک تجربه فراموش‌نشدنی و با تجربه دیگر در سال جاری بروید !
کجا بروم ?
تعداد زیادی از شهره‌ای کوچک و هتل‌ها در صحرای بزرگ قرار دارند . مسیرهای صحرایی در این شهرها وجود دارند که منجر به و از بین رفتن بیابان خواهند شد .
8. موج‌سواری در سیدنی
عجیب به نظر می‌رسد , اما بزرگ‌ترین کلان‌شهر استرالیا موج سواران را از سراسر قاره و خارج جذب می‌کند . به نظر می‌رسد که شهر همه آن را دارد : امکانات شهری , سرسبزی و سواحل کامل ! از زمان معرفی این ورزش در سیدنی یک قرن بوده‌است . از آن زمان که محبوبیت آن تنها بزرگ شده‌است . این ساحل مبتدی و حرفه‌ای را به طور یک‌سان جذب می‌کند . علاوه بر این , اگر شما دانش‌آموز باشید و یا به مدت کوتاهی به آن سفر کنید , تعدادی از تابلوهای دست‌دوم ارزان‌قیمت وجود دارند . یک دست بردارید و به امواج ضربه بزنید .
چرا به آنجا بروی ?
همه مدارس در سراسر سال باز هستند . سواحل مختلف مکان‌های موج‌سواری برای سطوح مختلف را فراهم می‌کنند . همچنین در سواحل استخر و حمام وجود دارد , بنابراین اگر یک نوع ماجراجو نیستید , می‌توانید به راحتی یک روز خوب و استراحت در فضای باز داشته باشید .
7. تورهای رایگان در بث
شهر انگلیسی یکی از معدود کشورهایی است که توسط یونسکو محافظت می‌شود . به راحتی قابل‌دسترسی است - فقط 90 دقیقه با قطار از لندن فاصله دارد . از این رو , این یک جاذبه توریستی مشهور است . نام آن برگرفته از چشمه‌های آب‌گرم , کشف‌شده و مورد استثمار رومیان است . بعد از آن به عقب‌نشینی برای اشراف تبدیل شده‌است . این شهر زیباترین نمونه‌های سبک معماری باشکوه از دوره‌های مختلف را دارد . علاوه بر این , بازدیدکنندگان می‌توانند آن‌ها را کشف کرده و در مورد تاریخچه سفره‌ای آزاد بیشتر تحقیق کنند .
آن‌ها را کجا پیدا کنید ?
دو ساعت از کلیسای Abbey یارد , ساعت 10 : 30 صبح تا جمعه و ساعت 10 : 30 صبح روز شنبه از کلیسای Abbey یارد فاصله می‌گیرند . تورهای اضافی در 7 بعدازظهر از ماه می تا سپتامبر ارائه می‌شوند .
6. به پراگ بروید
این شهر تاریخی به معماری versatile خود افتخار می‌کند و معماری گوتیک را به خوبی حفظ کرده‌است . کل این مرکز در فهرست یونسکو گنجانده شده‌است . علاوه بر این همه شگفتی‌های معماری برای هر کسی که بازدید می‌کند , تورهای مجانی برای مهمانان عرضه می‌شود . پراگ سلطنتی بهترین راهنماهای سفر را انتخاب می‌کند , و داستان جالبی از چک را در دو ساعت و نیم در اطراف شهر نقل می‌کند . غروب در امتداد رودخانه Vltava - منظره غروب زیبایی فراهم می‌کند .
کی به آنجا بروی ?
تورهای رایگان دو بار در ساعت 11 صبح و 2 بعدازظهر ( علاوه بر ساعت 10 صبح روز جمعه و شنبه ) برگزار می‌شوند . راهنمایان در میدان قدیمی شهر , جلوی ساعت مشهور نجومی , منتظر هستند . آن‌ها را از زرد تشخیص دهید .
5- جزیره Staten Island را انتخاب کنید .
روزگاری در نیویورک , مثل مردم نیویورک عمل می‌کنند . و سوار قایق شویم . این سفینه فضایی را با بیش‌ترین تعداد مکان‌های نمادین برای شما فراهم خواهد کرد : اولین مهاجرانی که به آمریکا آمدند باید همان نظراتی را که شما در این سفر مشاهده کردید را بدون وجود آسمان‌خراش‌های آن ببینند . همچنین بهترین فرصت را برای مجسمه آزادی فراهم می‌کند . این قایق از سنت جورج در جزیره Staten و وایت هال در پایین منهتن عبور می‌کند . خیلی جالب است , خرج صفر !
چرا به آنجا بروی ?
( اپل ) بزرگ‌ترین کلان‌شهر جهان است . این قایق دارای نمای معروف cityscape منهتن از آب است - از دست نرود !
4. بازدید از ایتالیا
زمانی که آنجا هستید , می‌توانید آرام بگیرید . کل کشور را به عنوان یک موزه و یک موضوع افسون کننده در نظر بگیرید . شهرهای تاریخی شگفتی‌های زیادی از معماری را فراهم می‌کنند , که شما می‌توانید به طور رایگان دیدن کنید : تعدادی فواره زیبا , مجسمه , کلیسا و قلعه را ببینید . همچنین جشنواره‌های گوناگونی نیز وجود دارد که توریست‌ها کنجکاو را جذب می‌کنند : از کارناوال ونیز گرفته تا پیزا چیزی در سراسر سال اتفاق می‌افتد . و در نهایت طبیعت بی‌نقص , کوه‌ها , مناظر ساحلی , دریاچه‌ها - شما به یک زندگی کامل برای کشف کشور نیاز خواهید داشت .
کجا بروم ?
شهرهای مانند رم , فلورانس , ونیز را باید ببینند . " آمالفی کوست " مناظر زیبایی برای دریای آبی فراهم می‌کند . از کاخ Castello Sforzesco در میلان بازدید کنید .

انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 9

به "10 چیز برای انجام رایگان در سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای انجام رایگان در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید