22 جایزه امی برای چرنوبیل و بازی تاج و تخت ، اچ بی اُ از رقیبان پیشی گرفت

به گزارش مجله رویای کره ای، هفتاد و یکمین دوره مراسم اهدای جوایز امی موسوم به اسکار تلویزیون برگزار شد و شبکه اچ بی اُ با سریال های بازی تاج و تخت و چرنوبیل بیشترین جایزه را برد.

22 جایزه امی برای چرنوبیل و بازی تاج و تخت ، اچ بی اُ از رقیبان پیشی گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از لس آنجلس تایمز، از مجموع 30 جایزه اهداشده در بخش های مختلف، 9 جایزه امی به شبکه HBO رسید و آمازون با هفت و نتفلیکس با چهار جایزه در رده های بعد ایستادند. شبکه کابلی اچ بی اُ با بازی تاج و تخت، ویپ و چرنوبیل در مجموع در 137 رشته نامزد دریافت جایزه بود و اوزارک، عروسک روسی و وقتی آنها ما را می بینند در مجموع 117 نامزدی برای نتفلیکس به ارمغان آورده بودند.

فصل هشتم و پایانی بازی تاج و تخت که در 32 رشته بخت بردن جایزه داشت، دو جایزه بهترین سریال درام و بهترین بازیگر مرد مکمل (پیتر دینکلیج) را برد تا با 10 جایزه بخش های فنی در هفته گذشته، با 12 جایزه برای همیشه با مراسم امی وداع کند. 32 نامزدی برای یک سریال یک رکورد در تاریخ جوایز امی است و هشت فصل بازی تاج و تخت در مجموع در 161 رشته نامزد دریافت جایزه از این مراسم شده بودند.

فلیبگ از شبکه آمازون پرایم جایزه بهترین سریال کمدی را برد و جایزه بهترین سریال کوتاه به چرنوبیل رسید که با پنج قسمت در مجموع 10 جایزه امی به دست آورد. این سریال شبکه اچ بی اُ در رشته های بازیگری برای استلن اسکارسگارد، امیلی واتسن و جرد هریس هم نامزد دریافت جایزه بود که نصیبی از جوایز نبرد.

آینه سیاه: بندراسنچ بهترین فیلم تلویزیونی، بیلی پورتر بهترین بازیگر مرد درام با پوز، جودی کامر بهترین بازیگر زن درام با کشتن ایو، بیل هدر بهترین بازیگر مرد کمدی با بری و فیبی والر-بریج بهترین بازیگر زن کمدی با فلیبگ دیگر برندگان جوایز امی بودند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 404

به "22 جایزه امی برای چرنوبیل و بازی تاج و تخت ، اچ بی اُ از رقیبان پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 جایزه امی برای چرنوبیل و بازی تاج و تخت ، اچ بی اُ از رقیبان پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید