آخرین خبر از عیدی بازنشستگان

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران- رییس سازمان تامین اجتماعی امروز در گفتگویی گفت: عیدی بازنشستگان تا فردا در حساب آنان خواهد بود. سوالی که در این میان مطرح می گردد، این است که تکلیف بازنشستگان صندوق کشوری چیست؟

آخرین خبر از عیدی بازنشستگان

به گزارش خبرنگاران، دو هفته ای بود که بازنشستگان منتظر پرداخت عیدی سال جاری بودند اما برخلاف وعده ها تا به امروز 7اسفند ماه عیدی به حساب آن ها پرداخت نشد. حالا امروز رییس سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت که پرداخت عیدی بازنشستگان از امروز شروع می گردد.

عیدی بازنشستگان چه قدر است؟

پیش از نهایی شدن مبلغ عیدی بازنشستگان، قرار بود عیدی یک میلیون و 650هزار تومان یا بیشتر باشد. البته بازنشستگان می گفتند مبلغ عیدی سال جاری باید حداقل به میزان یک حقوق باشد و رقم یک میلیون و 500هزار تومانی که پارسال پرداخت شد، اصلا کافی نبود.

اما وقتی رقم عیدی مشخص شد، اعتراض بازنشستگان هم شروع شد. زیرا مبلغ عیدی سال جاری تنها 100هزار تومان از پارسال بیشتر بود و بازهم نه تنها به یک حقوق بلکه به دو میلیون تومان هم نرسید.

رقم عیدی سال جاری بازنشستگان یک میلیون و 600هزار تومان مشخص شد که با حق فرزند و همسر نهایتا به دو میلیون و 300هزار تومان میی رسید. اما همین رقم هم با وجود اینکه قرار بود اواخر بهمن و یا هفته اول اسفند پرداخت گردد، با تاخیر در حال پرداخت است و پرداختش از هفته دوم اسفند شروع شد.

موسوی، رییس سازمان تامین اجتماعی در یک گفت وگو اظهار داشت واریز حقوق بازنشستگان از امروز شروع می گردد و تا فردا در حساب بازنشستگان است. یعنی همه بازنشستگان تا فردا عیدی سال 1400 خود را دریافت خواهند کرد.

در خصوص بازنشستگان کشوری نیز هنوز نه عیدی واریز شده و نه زمان آن اعلام و مشخص نیست عیدی این بازنشستگان چه زمانی پرداخت خواهد شد!

حالا سوالی که مطرح می گردد این است که آیا این رقم جوابگوی احتیاج بازنشستگان خواهد بود؟ در شرایط فعلی این عیدی حتی جوابگوی خوراک بازنشستگان هم نیست.

منبع: اقتصاد آنلاین

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2100

به "آخرین خبر از عیدی بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از عیدی بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید